ditte&malusken&lillebror Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Leste at de som har barn som sovner for natten i 20.00 tiden passer på at barna ikke sover etter ca kl 17.00... Men hvordan i alle dager klarer dere å få til det. Datteren min på 5mnd blir alltid så trøtt i 18-19 tiden og hvis hun ikke får sovet en liten stund da blir hun helt rasende!!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Snuppa er bare 3 1/2 mnd, men er hun trøtt, så er hun trøtt. Om hun ikke får sove litt sånn utpå kvelden, er hun utrøstelig.....
kajak&Daniel Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Det er noen slitsomme timer av og til, der jeg må underholde han pga han er survete. Men det er verdt det når jeg slipper å bruke flere timer på leggingen...... Hender jeg må bære han rundt litt når han er som mest survete...
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Kan du ikke bare legge henne for natten da hvis hun er trøtt i 18-19 tida da? Her tar vi natt da, for da er han sååå trøtt.
snupp & mamma Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 helt enig me aninym over her..jeg legger snuppa i 7 tiden..da er hu stuuuptrøtt!
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Enig med dere to.. Snuppa her er også stuptrøtt i 18/19 tiden.. Hun er 4mnd, og sover hele natten når vi legger henne da.. Våkner igjen kl 07, og det har hun gjort leeenge.. I begynnelsen trodde jeg også at det var gunstig å holde hun våken slik at jeg slapp å stå opp iløpet av natten.. men det har ikke vært noe problem i det hele tatt.. hun får masse oppmerksomhet iløpet av dagen, å hun syntes det er sååå godt å legge seg når klokken blir 19..
kajak&Daniel Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Kan vel legge til at jeg ikke legger han 20, men 19 da... Men han er ofte trøtt allerede klokken 17.. Og da er det jo for tidlig å legge han.. Det hender jeg legger han før 19 også.. Men jeg har bestemt meg for å ikke la han sove etter 16, så slipper jeg at han blir så vanskelig å legge...
Madamina Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Min erfaring er at søvn avler søvn. En liten lur 17:00-17:45 hindrer ikke min sønn fra å sovne selv om han har sovet 2 tier tidligere på dagen. Han er 1år.
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Hvordan klarer dere å få de små til å sove?! Hehe. Min lillepropell kan være så trøtt at hun knapt holder balansen sittende, men SOVE? Ikke søren...
manonym Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 Gutten min kan ha sin siste lur i 5-halv 6 tiden, og legger han i 7-halv 8 tiden. Men pleier ikke å la han sove etter kl 6, selv om det har hendt en gang og han var alikevel klar til å legge seg til vanlig leggetid.=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå