Gå til innhold

Mannen min syns jeg er for tjukk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 10 kg for mye som sitter fast etter siste graviditet, og det plager mannen min tydeligvis.

Syns det er så ubehagelig når han påpeker det hele tiden, og sier at han tenker på det mange ganger daglig.

Og så hender det at han bare sitter i stolen sin og stirrer på magen min :( Syns det er så sinnsykt ubehagelig og blir bare deppa av det.

Jeg blir også litt forbannet på måten han sier det på, og at han ikke kan la være å minne meg på det hele tiden. Selvtilliten har stupet dramatiskt for å si det mildt.

Så nå er det nesten slik at jeg ikke trener, og slanker meg ikke FORDI han presser meg. Og sex lysten er borte vekk, har ikke lyst på han overhodet. Og det merkelige er at han maser og maser om sex. Hvorfor det hvis de 10 kg er SÅ big deal ?

Blir lei meg, syns han kan elske meg sånn som jeg er. Ikke kritiserer jeg hans utseende hele tiden.

mannfolk !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaggu kke rart du mangler sexlyst..for man får jo "kjempelyst" når partneren kritiserer utseende...

Jævlig dårlig gjort av ham...kan ikke si annet.. Aner ikke hva jeg skal komme med råd om... IKke slank deg for HANS del i hvertfall...gjør det DU føler for.

Skrevet

Du får heller si at du trøstespiser for at han så liten pikk... Du skulle gjerne slanke deg hvis den ble litt større:-)

Skrevet

To muligheter:

1. Bytt mann

2. Slank deg

;-)

Skrevet

syntes du skal si det til han jeg, at du ikke har sexlyst fordi han kritiserer deg.

hvis du ikke har gjort det.

Skrevet

He he he;-p

Skrevet

Da ville jeg trua med å sette meg på ham når han sov.

"Nå klapper du igjen det stygge trynet ditt, eller så setter jeg meg på det når du sovner!!!"

Skrevet

" nå klapper du igjen det stygge trynet ditt"

Yes! Det var dagens! Jeg tror broren min sa noe i den retning da han var ca 14 år...

Skrevet

Jeg blir til stadighet overrasket over hva for menn mange av kvinnene her inne har funnet seg..

Virker som mange er sammen med menn som går inn for å ødelegge selvtillitten til dem de lever med. Hvorfor? Hvorfor er dere sammen med dem og hvorfor er de slik?

Skrevet

Ja, blant annet meg og andre som kom i nærheten. Din kommentar igjen nå ville også vært hans første. Har du en tenåringssønn i huset?

Skrevet

Det har jeg. Han ville aldri sagt noe slikt, ikke til deg en gang.

Skrevet

Jeg skjønner at HI ble lei seg for det der. Men altså, samboer har gitt uttrykk for at han ser strekkmerkene mine og har spurt hvordan jeg føler på det selv. Jeg har da svart at jeg misliker de, men har vendt meg til at de er der. Da svarte han at han skjønner at jeg misliker de, men at han ikke syns de er stygge. Jeg knakk også fortennene mine da jeg var liten og ingen tannlege har klart å få de pene, så de kunne sett bedre ut og han sier som ærlig er at de kunne sett bedre ut. Det er ærlig og jeg syns det er greit jeg. Men jeg forstod det ikke slik at samboer til HI har gått inn for å ødelegge selvtilliten hennes. Han har bare kommentert åpenbare ting og vært ærlig, men ikke slem. Både jeg og samboer kan være enig i at noen av strekkmerkene mine er mindre flatterende, men vi godtar at de er der... Var slik jeg oppfattet det samboeren hennes mente det hele da..

Skrevet

Det er likevel en viss forskjell på å kommentere vekt og å kommentere tenner.

-Og det er slemt å si at noen er tykke. De aller fleste menn er også klar over det. -Og da er det greit å ha et svar på rede hånd.

Skrevet

skallfasett funker veldig bra på sånne tenner...koster litt....men garantert fornøyd...

Skrevet

Herregud, jeg er visst trøtt- svarte på feil innlegg! Trodde jeg svarte til henne som hadde hatt en ærlig samtale med mannen sin *rødme*

Jaja... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...