Meg og gutten min Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 da stod på det CB digital i dag at jeg er gravid, på første forsøk:) 4 positive forskjellige tester kan bare ikke lyve:) så da får jeg bare hoppe videre:) LYKKE TIL ALLE SAMMEN:)
lioness* Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Gratulerer så masse!!! Håper du får en flott graviditet og en frisk og sunn baby! Du var jammen heldig som ble gravid så kjapt - vi kommer nok etter snart vi andre også
MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 gratulerer:-) nå må du bare kose deg med den lille i magen:-) håper jeg også kommer etter med en positiv test:-)
Lillegull og spiren Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ........GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE:) så utrolig heldig du er da:) kos deg masse med den voksende magen og lykke til med den lille spiren:) god sommer:)
Rafi Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Så heldig du er som har en liten spire i magen. Bra for dere at det klaffa så kjapt. Hva sa samboer når det gikk på første forsøk?? Spennende. Håper jeg kommer etter neste måned. Men hvem vet.... Send meg litt babystøv
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Gratulerer med den lille spiren. Ikke verst å klaffe på første forsøket. Lykke til med den voksende magen. Snakkes inne på 1.trimester
Kanutten:-) mamma til 2 Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 Gratulerer så masse til dere:-) Lykke til videre m lille frøet i magen:-) Klemmer til deg
Surremor nov 02 og mars 08 Skrevet 4. juli 2007 #11 Skrevet 4. juli 2007 Gratulerer så mye! Håper du får et flott svangerskap! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå