Gå til innhold

Skryte innlegg av Ullevål Sykehus


september troll på vei;)

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg ligger her og drar meg, med termin om to dager, og tenkte bare jeg skulle spre litt glede;) hehe...

Har vært inne til ukentlige kontroller i det siste og jeg harvirkelig bare godord å si om dette sykehuset!

Jeg har hørt mange snakke om samlebånd, og travelhet, men må bare si at jeg har møtt tre superhyggelige leger, som tar seg god tid, og til og med spør hvordan man har det og tar seg tid til en liten prat!

Ikke noe samlebånd følelse her i gården, og nesten litt vel god oppfølging, da jeg anser meg som frisk som en fisk;)

 

Tenkte det var fint for de av dere som gruer for sykehus, og har hørt mye negativt! Det gjorde hvertfall meg mye tryggere for den store dagen!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Jeg har også bare godord å komme med om Ullevål. Jeg har termin 29. juli og fikk en blødning for to uker siden, og var derfor innom for en sjekk. Det var gudskjelov ingen fare på ferde, men jeg lå natten over og fikk MEGET god behandling av samtlige jeg var i kontakt med. De hadde det nok litt travelt (som jo må sies å være normalt på en fødeavdeling), men når èn jordmor forsvant så kom det straks en til. Det var alltid noen der som fulgte med meg og passet på at jeg hadde det bra. Jeg tror jeg hilste på 7-8 forskjellige jordmødre i løpet av det snaue døgnet jeg var der. Snakk om å bli sett og bli tatt på alvor!Legene jeg var i kontakt med var også veldig hyggelige, og tok seg god tid til meg.

Denne opplevelsen har gjort meg vesentlig tryggere ift å føde på Ullevål, akkurat som "Eventyr" over her.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...