Gjest Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 når festet hode seg 2 svangerskap,og kor lang tid tok det til babyen kom??
monna26 Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 venter andremann nå men med første festet det seg ikke i det hele tatt. fikk tre uker før termin. gikk helt fint det og, men spennende å se om det fester seg denne gang.
m0n|ca me 2 små Skrevet 7. juli 2007 #7 Skrevet 7. juli 2007 har 17 daga i gjen å her e de ikkje festa.. me første mann va de fest sia veke 33, men han kom ikkje før 16 daga over tida:)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #8 Skrevet 7. juli 2007 Dette er mitt 3. svangerskap. Alle har festet seg i god tid før termin (2-3 uker) og jeg har gått godt over termin med alle. Vet ikke hvor lenge over termin med nr. 3, iom. at han ikke har kommet ennå....(3 dager over så langt).
lemontree Skrevet 7. juli 2007 #9 Skrevet 7. juli 2007 Hei, 2.gangs, u 38 og har time hos jordmor i morgen, veldig spent! Da jeg ba om time sa jeg at jeg var usikker på om hodet hadde festet seg, legene jeg har vært hos har sagt litt forskjellige ting. Jeg var nervøs og lei meg, for jeg opplevde sist at babyen ikke "kom ned", selv med full åpning. Men jordmoren sa at jeg skulle ikke tenke på det, at det var helt vanlig at hodet ikke festet seg ved senere svangerskap, så det skulle jeg ikke en gang vente på! Det beroliget meg.
Prinsesse 22.07.07 Skrevet 7. juli 2007 #10 Skrevet 7. juli 2007 Mine tre først fødsler festa det seg ikke i det hele tatt. Regner med at det ikke gjør det nå heller. Har igjen 21 dager til termin. Magen har heller aldri sunket helt ned. lt har skjedd under fødsel. Kansje pga jeg er liten? ikke vet jeg .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå