Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Det irriterer meg grønn. Var snakk om at vi skulle få noe som ikke kunne tas med på selve dagen og så glemte de vist hele greia. Virkert iallfall som det. Har ikke lyst til å si noe for vil ikke skape noe dårlig stemning, men jeg synes absolutt mannen kunne ha sendt ut et lite hint. Ja ja, kan vel se lang vei etter det snart (
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Kan legge til at vi endte opp med å kjøpe det selv.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Har der ikke fått noe i bryllupsgave av foreldra hans?Når giftet dere, dere da? Trenger jo ikke si noe, bare send ut takke kort til alle som gav dere noe til bryllupet, så når dem oppdager at alle andre har fått, og lurer på hvorfor ikke dem fikk takke kort. Så kan jo dere bare si at : Vi fikk jo ikke noe Bryllups gave av dere!
Gjest Ut på tur Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 enig med en av de andre annonyme... bare dropp å sende takkekort
Dronningen! Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Hjalp svigerforeldrene dine til med betaling av bryllupet? I så fall synes jeg faktisk det er smålig av deg å i det hele tatt tenke denne tanken..... Kanskje de ikke tenkte så langt? kanskje de synes de hadde betalt nok? Kanskje de har gjort det samme til søsken av mannen din( om han har det)? Kanskje de ikke hadde råd? Mye som spiller inn her, så ta en prat med de så slipper du å irritere deg! Jeg trodde faktisk at det viktigste med å gifte seg var alt det andre som dagen inneholder og ikke gavene.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå