Gå til innhold

6 måneders grøten....???

♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan jeg gi den til snuppa mi som blir 5 måneder til søndag eller er det for tidlig...???

hun har fått mais grøt siden hun var 4 måneder, men synes ikke den er noe særlig, ser lixom at det er flere andre typer til 6 måneder....

men kan hun bli hard i magen sv det...???

håper noen svarer...:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med risgrøten eller havregrøten da? Liker hun de? Daniel er nå 8 mnd, og har såvidt fått smakt litt 6-mnd grøt. Han ble hard i magen av det... Så nå spiser han litt 4-mnd og litt 6-mnd grøt.. Av 4-mnd grøten er han mest glad i havregrøten. Den er uten klumper og til og med jeg syns den smaker godt.. :-)

Skrevet

har bare prøvd mais og ris...ris ville hun hverrtfall ikke ha...da bare brakk hun seg og sånn...dakar lille....

men jeg har ikke sett havre grøt noen steder...hvor får man kjøpt det hen da...??? blir dem ikke harde i magen av den da....???

Skrevet

Den havregrøten fra 4 mnd fins vel på de fleste vanlige matvareforretninger. Det er vel litt forskjell på hva de ulike tar inn kanskje. Daniel har ikke blitt hard i magen av den. Det er først nå de siste dagene da vi har gått over til litt 6-mnd grøt at han har blitt hard i magen. Han har aldri vært det før...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...