Dille og knærtn Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Har en helt fantastisk samboer som har hjulpet meg og støttet meg gjennom hele svangerskapet. Han har vært utrolig tålmodig og det ønsker jeg å vise med en gave etter fødselen. Noen som kan gi meg noen gode tips på hva jeg kan finne på???
Krokka og prinsessa Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 "Pappaboka" - liten pocketbok om det å være pappa for første gang! Kjempemorsom! Egentlig skrevet til han som skal bli pappa, men må innrømme at jeg har lest den jeg også. Ble en suksess hos sambo, selv om han ikke liker å lese bøker til vanlig.... )
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Den kjøpte jeg til kjæresten min da vi fant ut om graviditeten... Det var lurt å gi pappaen en gave ved fødsel.. jeg er jo veldig spent på hva jeg får av han... så må jo gi noe tilbake Tips taes i mot med takk
Sistah*G07*J09* Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 jeg har kjøpt to bøker til samboeren min: den ene heter: Pappa for første gang - skrevet av Finn Bjelke den andre heter: Verdens beste pappa, hakkespettbok for småbarnsfedre - skrevet av Per Asbjørn Risnes jr. Kjempe artige bøker begge to
Dille og knærtn Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2007 Takk for svar=) Ingen flere forslag???
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Kjøpt en flaske med Cognac jeg som han ELSKER... og en med musserende vin som heter det samme som babyen skal hete Også har jeg laget kort som sier alt jeg vil si til han...
elfmade Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Har funnet verdens fineste smykke til min mann på namnsmycket.se (synes jeg selv da!). grov sölvlenk med tre plater på med mitt navn og navna på barna (En fordel at man vet hva det nye barnet skal hete;)). Veldig maskulint smykke, alla dogtags. Det var ikke helt billig men kjempe fint! Også kan han "bäre" med seg familien sin overalt.
kokelimonke Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 Jeg har kjøpt gavekort på vinsmakekurs...=) -som vi begge skal gå på da Synes det er så hyggelig med opplevelsesgaver -og noe vi kan gjøre sammen. Og litt viktig å huske på at vi fortsatt er kjærster selv om vi blir foreldre..
snehvit77 Skrevet 4. juli 2007 #10 Skrevet 4. juli 2007 Syntes det var en god ide, men jeg kom ikke inn på siden.... Er den riktig?
LynxLynx Skrevet 4. juli 2007 #11 Skrevet 4. juli 2007 Det dog-tag smykket hørtes kjempekult ut! Men linken funker ikke!!!
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 4. juli 2007 #13 Skrevet 4. juli 2007 de var jo rå fine, kjæresten min ville ha en med en gang!!! Tror jeg må bestille det til han
(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 4. juli 2007 #14 Skrevet 4. juli 2007 var ikke så lett å få til å bestille det smykket, eller er det bare meg som er rar?? må en skrive med fritekst hva en bestiller??? litt vanskelig siden det er svensk side.. hm..
elfmade Skrevet 4. juli 2007 #15 Skrevet 4. juli 2007 Unnskyld feil info om navn på siden!!! Ja, du skriver i fritekst hva du skal ha og hva det skal stå på smykket. Jeg bestillte på fredag og fikk smykket i går, var kjempe fint!
(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 4. juli 2007 #16 Skrevet 4. juli 2007 hvor store var de platene med navn på? tror ikke det stod noen plass..
elfmade Skrevet 4. juli 2007 #17 Skrevet 4. juli 2007 Tjaaa.. kanskje 1*3 cm? Er ikke verdens beste på öyemål og har gjemt den fram til födselen, men tror det stemmer rimelig bra!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #18 Skrevet 4. juli 2007 Regner ikke med å få noe av min kjære. Han er bare sur fordi jeg er dårlig og orker nesten ingenting. Han kom hjem fra jobb for 1 time siden. Han har fortsatt ikke sakt hei til meg. Husker ikke sist han sa han elsker meg. Spurte han om det er noe galt og fikk "NEI" tilbake... Men kan jo gi han en gave bare for å gi han dårlig samvittighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå