Gå til innhold

hvordan er dette med sykepenger???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ikek svar på det jeg lurer på på nav.no.. :((

Hvordan er det de bergener sykepenger? Mener jeg har hørt at de regner snittet av de 10 siste mnd i arbeid og at en får et snitt av det? Også må vel det beløpet være over 1/2 G?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at du mener sykepenger???

Skrevet

ja hva tenker du på da?

Mulig det jeg har skrevet er feil altså, har NULL peiling på dette...

Men det jeg lurer på er hvordan de beregner sykepenger?

Skrevet

Trodde kanskje du mente permisjonspenger ettersom du snakket om gjennomsnitt av 10mnd...=)

Vet ikke helt hvordan man beregner sykepenger jeg, men hvis man har fast arbeid skal man ha det man vanligvis har i månedslønn, iallefall har jeg fått det når jeg har vært sykemeldt.

Skrevet

ja ok, men er deltidsansatt nemlig så varierer fra mnd til mnd hva jeg har i inntekt. Så var derfor jeg lurte hvordan de beregner... Kanskje de bare tar den siste mnden? Men mener bestemt at de regner snitt av noe, men mulig jeg blander...

finner ikke noe info om akkurat dette på nav. =(

Skrevet

Jeg tror det er snittet av de 3 siste mnd, øfr du blei sykemeldt... Er ikke helt sikker på dette, men minnes å huske at jeg har hørt det er noe sånt... Har selv fastlønn så jeg får det jeg fikk før... hehe

Skrevet

Ja det er gjennomsnitt av de tre siste mnd.. hvis det gagner deg.. hvis ikke er det gjennomsnitt av 6 siste mnd..:)

Skrevet

ja okay:) tusen takk for svar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...