Gå til innhold

I dag er dagen!!!! Det har JEG bestemt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det slutt på å gå å vente på denna beibisen som IKKE vil ut!!! Nå er det MOR som bestemmer!!!

I dag, 8 dager på overtid har jeg vært hos akupunktør for å sette i gang fødselen. Sittet godt over en halv time med massasje av disse berømte putene. Drikker bitter lemon så det står ut ørene, skal traske tur med ho mor i kveld, og når min kjære kommer hjem fra jobb skal han jammen få seg en real runde i halmen!!

Blir det ikke fødsel av dette så går jeg til STREIK!!!

Ha en go kveld jenter :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...Lykke til, håper det funker for deg:-)

Skrevet

hehe. :) håper det funker for deg denne gangen! masse lykke til!

legg inn en liten tråd når du reiser på føden i natt da. ;)

Skrevet

har gitt opp igjen jeg da..... masse kynnere i hele dag, så var vi ute og gikk en tur... og etter det har det vært HELT stille, ikke en aldri så liiiiiten kynner engang!!! argh

Skrevet

..uff! Nå fikk jeg rent vondt av deg!

Får håpe en runde i høyet er det som setter det hele igang da!

Satser på at det blir bursdag 4. juli for den lille! :)

Lykke til!

Skrevet

Takk for det "sebbe" trenger det nå!!!! Bestefaren til den lille kommer hit tvers over landet i morgen for å se på den lille............. ehhh....men den har ikke kommet ennå....... hehe stakkars........

Skrevet

..hehe! Du har tydeligvis annonsert fødselsdagen godt! :)

Om han ikke får se baby, så får han iallefall se en fin, rund mage!

Aldri så galt at det ikke er godt for noe! ;)

..ser du har prøvd 'alt' -men husk skikkelig brystvortemassasje

i kveld, da! Det er jo verdt et forsøk!

Skrevet

Hehe... Hanhadde jo regnet med at den ikke var veldig på overtid når han bestemte ferien sin da stakkars.... så vi får håpe den kommer før helgen, så han får sett den...

har prøvd litt massasje på de og... men ikke så helhjertet som jeg burde... kanskje jeg får litt hjelp litt senere ;) satser på det.......Min kjære er klar som et egg han og....gleder seg sååå til å holde bebisen i armene sine :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...