Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Jeg går alene til jordmor og lege, men far er med på ultralydene. Jeg er hver 14 dag hos jordmor, så det blir for mye for han å ta fri fra jobb. I tillegg gjør jeg ikke så mye mer hos jordmor enn å teste urin og blodtrykk, så jeg ser ikke nødvendgheten av å ha han med. Jeg tror det er viktig at dere snakker om hva han skal være med på. Da får jo han si sin mening om saken.
Endelig vår tur:-) Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Hei! Jeg hadde far til barnet med i dag til jordmor. Var vårt første besøk. Fikk høre hjertelyden. Det var helt utrolig:-) Far syns også at dette var en kjekk opplevelse, som han var veldig glad for å få bli med på. Blir litt mer virkelig for han også da..
lillemor og lillebror Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Han var med på første kontroll hos jordmor, men blir sikkert ikke å være med flere ganger. Han ville være med for å høre fosterlyden:)
Tussa og Sofie Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Sambo har vært med til alle mine kontroller...vært 2 ganger hos lege og en UL. Går ikke til jordmor da, men skal det i siste trimester og da blir han med første gangen ivhertfall. Han synes det er greit å være med for å få vite de samme tingene som meg og kunne spørre hvis han lurer på noe. Koslig synes jeg )
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Han er med på UL, og første JMbesøket, for å høre hjertelyden:) Resten av JM besøket syns han nok var litt kjedelig, for han får jo rapport av meg;) Men UL og hjertelyd er selvfølgelig kjempestas for dem å
tyr1977 Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Han var på Ul selvsagt, og når jeg har vært hos jordmor, hun har alltid god tid og de skravler som bare det, vestlendinger som møtes på Østlandet har alltid mye å snakke om.... Han er ikke med til legen
tullemor_til_snart_4 Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Han er med på ul, ellers bestemmer han selv om han vil være med til lege når han har fri. Går ikke til jordmor. Som oftes er han hjemme med storesøster så mor kan få litt ekstra tid til å prate med legen hvis det skulle være noe. Og tulla synes jo det er så stas å ha pappa for seg selv;)
Moyra Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Samboern min er med på alt. Han vil være så mye som mulig del i dette svangerskapet. Det er tross alt "vi som er gravide". Synes det er kjempe koselig jeg da
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 4. juli 2007 #10 Skrevet 4. juli 2007 Mannen min har kun vært med på den ordinære ultralyden til nå, men såfremt han er hjemme (han jobber på båt) kommer han til å være med på de videre kontrollene hos jordmor og lege også. Vi er to om dette :-D
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 4. juli 2007 #11 Skrevet 4. juli 2007 Far var med på legevakta og inn til legen da jeg hadde blødninger i uke 12 samt på ordinær UL i uke 18. Han synes det var kjempe fin opplevelse. Tar han ikke med til legen eller jordmor, selv om han har lyst å bli med til legen min for å be henne dit pepperen gror Mildt sagt har jeg en lege som ikke er forsåelses full i det hele tatt. Sender meg på jobb med blødninger, bekkenløsning (m/gang vansker) osv..... Ja jeg vil jobbe 100 % på min faste jobben (kontor) men vil gjerne slippe ekstra jobben i hjemmesykepleien. Mannen min blir med hvor jeg vil han skal være med så der skal jeg ikke klage
Gjest Skrevet 4. juli 2007 #12 Skrevet 4. juli 2007 Min var med på tidlig UL i uke 9,var med på sykehuset i uke 17 da jeg hadde masse kynnere,var med på vanlig UL i uke 19 og har vært med en gang til jordmor. Han var med til jordmor for at jeg ville han skulle se hvordan kontrollene er..hehe. Han var også en utrolig støtte da vi hadde en SA i slutten av desember 2006. Vi ble gravide 12-19 dager etter SA da men...pytt sann..har gått bra nå )
Serial mom Skrevet 4. juli 2007 #13 Skrevet 4. juli 2007 Han har vært med på de 3 ultralydene vi har hatt,men jeg går alene til legen. Skjer jo ikke noe annet enn ifylling av papirer der likevel,så han kan likegodt gå på jobben å finne på noe mer fornuftig! (jeg har ikke jordmor,går bare til fastlege og hun gjør ingenting spennende)
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 4. juli 2007 #14 Skrevet 4. juli 2007 Da jeg var gravid med første var han ,ed på alle ul, og var med ett par ganger til jordmor, ha hadde jo ting han lurte på han også. Da jeg var på poliklinikken innimellom, var han alltid med, selv på oppfølgingstimene. Denne gangen er det bare ul=)
hm hm Skrevet 4. juli 2007 #15 Skrevet 4. juli 2007 Mannen min var med på UL og til jordmor første gang, ikke til legen. Denne gangen har jeg ikke vært hos jordmor enda, og vet ikke om jeg får tid til det heller. Så nå har han bare vært med på ordinær UL. Syns det var utrolig koselig de gangene vi var hos jordmor sist, får vel prøve å sette av litt tid til det denne gangen også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå