Monajenten Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Jeg syr vesker og vurderer å bruke MoonWay som merke, da det både blir litt inspirert av navnet mitt, samtidig som jeg ser litt på det som å sikte høy (veien til månen...) Men som kom jeg til å tenke på artistnavn. Syns at bare Mona er så kjedelig på et cover liksom. Kunne jeg brukt MoonWay som artistnavn også, eller høres det mer ut som kun et merke og ikke et navn? Syns f.eks. MoonGirl blir litt fjortis, og kommer ikke på noe bedre. Jeg vil virke seriøs.
melkekua™ Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 MoonWay er flott til merkenavn, men synes ikke det passer som artistnavn til deg. Blir spennende å se veskene dine, regner med at du legger bilder av de under bildene dine. Eller har du gjort det allerede kanskje? Hvor mye tar du for en veske?
Monajenten Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2007 Takk! Jeg liker det godt også. Har du annet forslag til artistnavn? Tror ikke det ligger noen bilder ute nå, skal lage en nettside etterhvert. Prisene er veldig varierende, alt fra 200,- og oppover tipper jeg.
Monajenten Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2007 Ja her stod jo folk praktisk talt i kø for å få lov til å svare.....:-/ Denne skal dyttes på!
manonym Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Enig med embla, passer som merkenavn, ikke artistnavn. Da er det bedre å bruke ditt eget navn, enten bare Mona eller Mona + etternavn?
2 Hærligheter! Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 MoonWay var ganske bra syntes jeg!! Som merkenavn..Vet ikke ang artistnavn..
Monajenten Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2007 Jeg er helt enig med dere:) Syns det er et knallbra merkenavn *fornøyd* Har så kjedelig navn, så vil ikke bruke det:-s
melkekua™ Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Hmmm......hva med Moonsie el Moonshe....hehe ...er nok ikke en kløpper på å finne på navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå