Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 baby 6 uker. Røde pittesmå prikker i ansiktet. Er det noe jeg har spist eller hva? Bør jeg gå til lege? Noen med samme problemet?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Er nok mest sannsynlig hormonutslett. Forsvinner av seg selv...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Sikkert hormonutslett. Kommer av melken, ikke farlig. Men smør gjerne med en krem, bruker en fra decobal jeg. Kjøper på apoteket, husker ikke helt hva den heter, men tuben er hvit og rød. Super krem =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå