gutt 07 + baby 09 Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Bade baljen er blitt for liten. Noen som har tips til hvor jeg kan få tak i ny (stor/større) skulle helst hatt en med propp i, slik at en slipper å helle vannet ut av etter bruk. Da er det fint å bare kunne sette den over sluken, å dra ut proppen. (har ikke badekar) Takker så mye for tips!!! Hvordan gjør dere d?
2 gutter og 1 jente Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 smaatroll selger ganske store baljer, men de har ikke propp. hvis ikke kan du jo dusje babyen din:) min lillegutt liker mye bedre vaa dusje enn aa bade, da faar han vaere tett inntil mamman sin:)
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Hei! Jeg kjøpte en ganska stor badebalje med propp på Coop Obs! på Vinterbro i Oslo. Billig og, tror jeg betalte 129,- for den.
Sessa ruger igjen... Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=694_833&products_id=3303 Så nettopp denne i foreldre og barn. Synes den så lur ut. Den koster jo en del da, men de som ikke har plass til badekar kan jo nesten få det med denne!! Og den varer jo lenge! Ser ikke ut som den er så veldig høy heller. Ellers passet i hvert fall ikea sin blå balje (69,-) oss frem til hun kunne sitte litt mer. Men den har ikke propp i bunnen så vidt jeg husker.
gutt 07 + baby 09 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2007 Takker for svar!!! Noen fler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå