ano`num *17.03.10* Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Betaling vurderes..... De er alle i 10års alderen. Hobbyen er å gjøre ugang og de er stokk døv. Sikkert derfor de bråker så enormt mye, og får de andre barna til å bli vanskelige og kranglete i samme slengen. Jeg er sååå shitlei! Helt siden skoleferien startet har de omtrent bodd her hele dagene. De hører til lengre unna. Vanligvis er det fred og ro mellom barna her, og alle leker fint sammen. Men ikke når de kommer. Da er det bare tull. 3 sett foreldre har nok sett seg totalt lei! Det skal bli nydelig når skolen starter igjen. (Kommer ingen å henter barna, pakker jeg bagen min og drar..... *drømme*)
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Sett på dem regntøy, send dem ut!! Unger har ikke vondt av frisk luft, og må røre seg og bruke fantasien litt. Da blir de slitne, og sovner før om kvelden. Hvis de er 10 år gamle, kan de f.. meg lære seg litt til å ta hensyn til andre rundt seg også! Ikke løs flere konflikter mellom de enn høyst nødvendig, putt sov i ro i ørene og sett deg med et blad e.l De skjønner nok tegninga etterhvert:-) Lykke til!
ano`num *17.03.10* Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2007 Hehe. Sov i ro og et blad hadde vært supert. Men de er ute. Vi har penvær vi (";) Her kaster de mold, tar syklene til våre barn og slenger dem fra seg. Ringer på døren etter mat. Tvinger våre barn til å be om is. Sykler mellom parkerte biler, og sparker ball rett på dem uten å tenke seg om engang. Slik kunne jeg fortsatt i evigheten...... For ikke å snakke om at de leker seg i vår garasje, der mannen har både det ene og det andre liggende! Den var lukket, nå må vi vell vurdere lås også.... Har stygge tanker om en stol hver og litt tau her. gjerne munnbind også. Så kan de sitte der til foreldrene finner ut at de faktisk bør lete dem opp. Mon tro om de vet hvor barna oppholder seg hele dagen? For ikke å snakke om hvordan de oppfører seg.
stima Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Hvis det er så forferdelig som du beskriver er det vel bare å få navn og ringe foreldrene å si ifra, så kan de komme å ordne litt opp..samarbeid mellom foreldrene??!! Elelr så kan vel dere i det nabolaget deres snakke til barna å be dem om å oppføre seg??
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 hehe.. de er sikkert sjeleglade ungene er ute av syne kan jeg tenke meg hehe... når de er så gamle kan du si klart ifra til de om hvilke regler de må føle skal de være der og leke.
ano`num *17.03.10* Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2007 Vi har snakket, kjeftet og huiet oss slitne av de. Det er så deilig at de er borte nå! Freden og roen har senket seg. Å ja! Jeg tviler ikke på at foreldrene til de barna virkelig nyter dagene nå altså.....
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Hevnen er søt: Send barnet/barna dine til husene deres også, og be de om å være masete og bråkete i et par timer borti der, siden alle barna kom uannmeldt til deg idag ;-p
ano`num *17.03.10* Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. juli 2007 Hehe. Bare gi henne, eller alle sammen, en svær pose med sukkertøy så skulle vell den saken være ordnet! Litt synd om de kommer like kjapt i "retur" bare. Bør sørge for at de holder seg der hvor de kommer fra et par timer da..... De er ikke bare hos meg. Heldigvis! Er hele gata de tok for seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå