Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg spydde hele søndagen... Jeg ble dårlig når jeg tok meg en fest før også, men jeg pleide ikke å kaste opp til langt utpå søndagskvelden!! Tulla er snart 6 mnd og jeg skulle i 30 års dag... jeg drakk kun rødvin, ble godt brisen men ikkje full. Men dårlig?? Oh yes! Jeg amma ikke før natt til mandag...

Snakka med noen andre om dette og de sa at de også ble dårligere nå enn før de fikk små... Er det bare fordet det er over 1 år siden sist eller? Jeg lurte på om om det var et tegn om at jeg ikke bør nyte alkohol i og med at jeg ammer... hehe...

Trenger ikke kjeft for at jeg tok meg en fest, selv om jeg ammer, men jeg lurer på om det er andre som har det slik?

Er anonym jeg nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på fest for noen uker siden. Småen 8uker. Jeg tålte faktisk mer alkohol enn jeg trodde, og var ikke dårlig i det hele tatt. Hadde jo regnet med at jeg kom til å tåle to øl og så belaget meg på spying hele søndagen. OVer 1år siden sist så antok jo det verste. Der tok jeg feil ja, heldigvis.

Kjipt å bli dårlig da:( Jeg tok en zyrtec før jeg begynte å drikke og en etter vi kom fra byen. Helte også innpå store mengder vann da vi kom hjem. Mulig det kan være et tips!

Skrevet

Hvorfor i all verden skal noen kjefte på deg fordi om du har tatt deg en fest?? Man trenger nå å komme seg ut innimellom selv om man er mamma også da! :-) Håper du koste deg skikkelig jeg! Selv om du ble dårlig etterpå da... :-)

Jeg var ute en tur nå i helgen, snuppa er nå 10 uker. Jeg drakk bare 3 glass rødvin, og litt cider, og jeg amma ikke snuppa igjen før på søndags formiddagen, og da slutta jeg å drikke 11 timer før. Jeg ble heldigvis ikke noe dårlig, men jeg hellte innpå MASSE vann når jeg drakk, og etterpå, kanskje det hjalp på?

Skrevet

Rekna med litt sånne "du kan ha det så godt når du absolutt skal drikke alkohol" - svar:)

Jeg kunne nok drukket mer vann ja... Tenkte at jeg skulle drikke minst 1 klass vann pr glass rødvin, men det sklei litt ut... Så det går helt fint å ta cyrtec når man ammer? Sambo har sånn tab. så gjerne jeg skal stjele noen neste gang. Gjorde det litt før jeg fikk vesla da!

Og ja; det var koselig med en tur på by`n:) Men det blir en stund til neste gang da.... hehe:)

Skrevet

Mulig du ikke kan ta zyrtec når du ammer... det vet jeg ikke.. Ammer desverre ikke jeg da..

Da var nok ikke det med zyrtec så bra ide alikavel....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...