balsam Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 flytter i ny leilighet der det er 2 soverom... et lite og et stort!! jeg mener at vi kan ha det lille mens snuppa har det store, mens sambo mener at siden det er mest skapplass på det store så skal vi ha det!=/ hva mener dere?
Dollywood Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 hgmm, hvis du blir gravid snart, så vil dere kanskje trenge det store når babyen kommer?
balsam Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2007 det er sant, men tror vi kan få pressa inn ei lita seng på det lille oxo... planen er jo at de skal dele etterhvert så da har vi jo samme styret!!=/
Solitude Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Hvis planen er at barna skal dele rom, så ville jeg gitt de det store rommet slik at de har mer plass til å leke på.
balsam Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2007 det var planen ja... har bare to soverom...
dama Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 det er jo bare for dere å bruke skapene på det store rommet selvom dere bor i det lille.. jeg står litt midt mellom barken og veden her.. for jeg har selv valgt å ta det største rommet mens unga har de to mindre... rett og slett fordi jeg er dritt lei av å ha liten plass, har behov for å kunne bevege meg rundt uten å dunke borti ting.. og unga har stor nok plass på rommene sine likevel
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Jeg synes at dere skal ta det store så lenge, tils barna skal flytte sammen. Tenkte at kanskje jenta vil føle det som at babyen ivaderer HENNES rom hvis den helt plutslig skal bo sammen med henne. Da er det vel bedre at hun og babyen får 'nytt' rom sammen og at de da pusser det opp til å passe to prinsesser eller en prins og en prinsesse. Bare en tanke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå