Gjest Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Jeg brukte det etter min MA i februar, begynte å teste på dag 10 siden jeg ikke visste hvor lang syklus jeg hadde. Dn ble positiv etter 18 dager. Jeg ble gravid og regnet termin utifra positiv test, tidligst jeg kunne ha da var 21.12.07 jeg har vært på en del UL pga blødninger og at jeg har epilepsi, siste var i går, jeg trodde jeg da var 15+5 med termin den 22.12.07, jeg ble også på denne UL flyttet frem,har blitt det på nesten alle UL men holdt på min egen termin. Jeg ble flyttet frem 1 uke! med termin 15.12.07 istedet så jeg er i dag 16+5 istedet for 15+5 som jeg trodde. Skal på ordinær UL 11 juli,så får vi se hva slags termin jeg får etter den UL. Det jeg vil frem til da er at tydeligvis så ble jeg gravid før positiv EL test,men siden jeg nettopp hadde hatt en MA så kunne EL kommet før jeg begynte å teste og at den kanskje slo ut å at jeg var gravid? Har egentlig ikke noen naturlig forklaring på dette,ville bare si at det er ikke sikkert testene er til å stole på hele tiden? Kan jo hende at jeg hadde nettopp en MA og at det spilte inn på testene? dette blir egentlig bare spekulasjoner fra min side. Uansett så ønsker jeg dere lykke til med å finne EL og håper spiren sitter til dere snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå