Gå til innhold

nesespray?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på overtid,kan vi gravide bruke nesespray?er så vannvittig tett i nesen..og har lyst å bli kvit det før jeg ligger mitt oppi det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vistst ikke alle typer vi kan bruke, men saltvannsspray er helt ufarli. jeg har selv brukt Zymelin, elgen sa at det var greitt. Kjøpte forresten den som er til barn da, allikevel, for å være sikker..

Skrevet

Og det skulle seff være legen som sa det, ikke elgen! Hi-hi:-)

Skrevet

hehe...jeg tok den du:)takk for svar da skal jeg rett på apoteket i morgen:)

Skrevet

bare en liten kommentar... jeg brukte nesespray en liten periode og det resulterte i mye plager med neseblod som gav seg da jeg sluttet med den... det skulle vist ha med at hormoner gjør at slimhinnene blir mer "sjøre" eller hva man skal si :D

Skrevet

du kan godt bruke nesespray, jeg var veldig tett i beg. av svangerskapet og jeg fikk beskj om at det var helt ok å bruke vanlig spray, pass på å ikke overskride de antall dagene det står på den.

Skrevet

Du kan godt bruke nesespray, men du skal bruke den slik som det står på pakningsvedlegget. Altså max ti dager..

Selv kan jeg ikke påstå at jeg har gjordt det.. Har brukt det nesten daglig siden januar. Var slik i mitt første svangerskap også.. MÅ ha.. Men sist kjente jeg absolutt ikke noe behov for det dagen etter fødselen. Håper virkelig ikke jeg har blitt avhengig denne gang heller, men man vet jo aldri..

Ellers har jeg bruk den for barn. Det er jo halv dose..

Jeg blødde massevis med neseblod i mitt første svangerskap, men har ikke gjordt det nå. Vet ikke om dette har en sammenheng med nesespray bruk jeg..

For jeg er også diabetiker og tar sprøyter og sist blødde jeg også veldig mye når jeg tok disse og fikk mye blåmerker.. Dette er heller ikke så ille denne gang.. Så dette har nok med noen andre hormoner å gjøre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...