Gå til innhold

hvem vogn på fly med norwegian??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en ole brumm trille jeg er redd for, er ganske lik str og sånn som carena easy.

hadde dere tatt med den? bare hørt at de ikke dekker det om den blir ødelagt. kjedelig å måtte kjøpe meg ny når jeg kommer hjem.

tenkte å tulle dyna hennes rundt vogna og i den posen. holder det? eller ville dere tatt en anen vogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har tatt norwegian en del med både emmaljunga ceroxen vår, og carena easy, og ingenting har blitt ødelagt.

Eneste er at hvis du flyr utenlands så er det ikke alltid de har sånne poser å ha de i på flyplassen, så da er det lettere å få skader. (vår emmaljunga ble ganske skitten etter en tur til London, mens Carenaen så vi ikke at hadde vært uten pose en gang.)

Skrevet

skal fly tur/retur trondheim.

men den er vel bedre sikret mot skader om jeg tar boble plast rundt?

Skrevet

det er den jo, men hør med norwegian om de godtar det. Kan jo være en eller anne bisarr grunn til at det er forbudt...kanskje terrorister kan bruke det på en eller annen måte f.eks ;-)

Skrevet

æsj får bare ta maclaren vogna, den er lang og flat så da må de knekke den på midten om de skal få ødelagt den. skulle hatt kurven under men.

Skrevet

Vi hadde med sportsvogna til London og hadde bobleplast rundt. Det gikk helt fint. Hjem igjen fikk vi med vogna fram til flyet og da ble den ikke pakket inn i noe, det gikk også helt fint..

Skrevet

*kremt*

Signerer Libido- ......

Skrevet

Norwegian dekker ikke vogna, nei. Så hvis du har et alternativ, ville jeg tatt en du ikke er redd for...

Skrevet

hvilken hvilken hvilken, er det fordi jeg skrev hvem dere skriver dette?? herregud da har dere ikke mye å henge dere opp i....

Skrevet

hihi, da har ikke jeg mye å henge meg opp i heller. Jeg måtte lese selve innlegget før jeg skjønte hva den setningen din betydde....:)

Skrevet

bra dere har det kult på min bekostning da... ha ha ha..skrivepolitiet sier jeg bare.skriver dere aldri noe feil selv eller?????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...