Gjest Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 tenkte å gi det til barna etter maten... Jeg har bananer, jordbær i hagen, vanilje is...og melk...men hva trenger jeg mere??? Kan noen gi meg en god oppskrift???
Solitude Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Jeg pleier å sette jordbær, banan og eple juice. Kan bruke vanilje eller melon youghurt med hvis du har det. Blir veldig god smoothie
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 knalle jordbær baban og eple juice i blenderen og vips feridg?
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Oppskrift...???... Nei... men det bruker jeg aldri. Putt oppi de tingene du nevner i blenderen og kjør til en passe konsistens..... Putt i sugerør og nyyyyt... ) Nå fikk jeg også lyst på.....
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Jeg ville heller brukt banan, jordbær, is og litt melk jeg... Blir en deilig hjemmelaget milkshake det jo.....MMMmmMMMmm )
Solitude Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Jepp, kjempe enkelt Bruk 2 dl eple juice, sett i jordbær og 1 banan. Og så smaker du deg fram... Ungene mine elsker denne om sommeren, og mammaen også siden dette ikke inneholder så mange kalorier som hvis man bruker melk og is
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå