juni-august-mai gull:):):) Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 var innom legesenteret for å forlenge en sykemelding.....har(hadde)time hos min lege på tirsdag...men fikk vite i dag han har ferie og ingen timer står hos han..di hadde ingen timer på meg...jeg og legen min skulle diskutere det siste timen jag hadde hos han før han skulle ha ferie om hvem jeg skulle gå til nå på tirsdag,men jammen har han tatt ferie å strøket meg av timen...går det ann når du går inn i siste fase av svangerskapet.... er såå sint!!! vil ikke gå til en utenlandsk turnus lege som ikke kan norsk som og tror at vi kan få allergisk reaksjon av å spise fuglelopper....(noe som skjedde med en tidl time pga allergisk reaksjon)....alle vet jo vi ikke spiser fuglelopper.... så nå lagte hu i luken en ekstra time til meg om to uker hos en lege som er tilbake fra ferie da å håper jeg kan fortsette hos henne....men ærlig talt hva har legen min tenkt?? er så vanvittigt irreterende...han visste og at jordmor har ferie nå...skulle jeg opg mulig andre han har gå uten skikkelig oppfylling di siste ukene??
minimegogtrollet Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 høres lite gjennomtenkt ut av legen din! Det må ha vært en glipp.. du får ta han en skrape når han kommer tilbake.. godt de fikk fikset det sånn halveis iallefall. og trenger du ekstra sykemelding skriver de vel det ut til deg?
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2007 ja de ordner sykemelding di siset 20 dagene før permisjonen begynner....hadde hørt div rykter om legen,men er vært fornøyd med han så er ikke lagt de på meg for det værste jeg vet er slike rykter,da er det bedre å oppleve det selv...men jammen gjor jeg det.har roet meg nå og er ikke det værste som kunne skje...får kontroll av den andre legen forhåpentligvis ut svangerskapet da:)....men måtte jo frese liott her inne før jeg klarte roe meg...uff uff hormoner...
LilleBill Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Det høres veldig kjipt ut (og de fugleloppene må jeg jo bare le meg ihjel av - hvor har de funnet den turnuslegen, da? herreminhatt) - men jeg tenkte bare at jeg skulle si at som regel er det kontorpersonellet som styrer timebøkene til legen, ikke legen selv. Har en pasient først blitt flyttet, er det veldig vanskelig for en lege å huske på hvem som stod hvor, hvis du skjønner. Det jeg mener er i alle fall at hvis du likte legen i utgangspunktet, behøver ikke dette være hans feil, og dermed heller ikke grunn til å bytte lege. Men det viktigste er selvfølgelig at du får den oppfølgingen du skal ha! 32+4
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2007 ja sant nok....kjente bare jeg kokte for vi skulle avtale videre den dagen om hvordan vi skulle gjøre fremover,men men han har jo mangen pasienter å ta seg av så kan jo forstå det:)...snåle turnuslege ja,tørr ikke stole på han nei.......men jeg må jo få oppfølging så vi får se hva de kommer frem til...
minimegogtrollet Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 høres bra ut:-) at de fikser sykemeldingen tenker jeg på! La hormonene frese.. gjør bare godt :-) he he!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå