prøver..har to gull fra før :) Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 testet svakt positiv på qr no ..men har nettopp hatt mensen ,men mye mindre å den varte berre 3dager,har ikke blødd siden søndag ..men i dag har jeg hatt slim me litt blod i (sorry detaljene)..men test i dag pga jeg har vert så kvalm å trøtt siden før jeg fekk mensen ..å de siste dagene har jeg hatt sann spenn i tennene ..samme som forrige gang jeg var gravid ..tror dere jeg kan ha noen forhåpninger ?tenkte å teste ihjenn på lørdag ..noen som har opplevd de samme å vert gravid?
MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 jeg har babycomp som jeg temper med og skulle hatt ikm forrige uke. blødde i underkant av 3Tamponger på 5dager som er mindre enn jeg blør på en dag. men tempen sank ikke og babycompen bekreftet graviditet.
MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 jeg har babycomp som jeg temper med og skulle hatt ikm forrige uke. blødde i underkant av 3Tamponger på 5dager som er mindre enn jeg blør på en dag. men tempen sank ikke og babycompen bekreftet graviditet.
lioness* Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Hvis testen er positiv så er du gravid. Jeg ville testet igjen om noen dager for å se om du HAR vært gravid og mistet veldig tidlig (hormoner igjen i blodet) eller om du bare har hatt en liten blødning, men allikevel vært gravid. Ville nok tro det siste siden testen er positiv nå i dag. Det ser jo veldig lovende ut, lykke til!
prøver..har to gull fra før :) Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2007 okii..ja,håper jo de..sambo går jo berre å smile fra øre te øre da=)so fe berre håpe spiren har klort sej fast .. trur jeg tar en ny en på lørdag ,vist jeg klarer å vente så lenge
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Synes dette høres veldig positivt ut jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå