Gå til innhold

heii..noen som har opplevd de samme ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

testet svakt positiv på qr no ..men har nettopp hatt mensen ,men mye mindre å den varte berre 3dager,har ikke blødd siden søndag ..men i dag har jeg hatt slim me litt blod i (sorry detaljene)..men test i dag pga jeg har vert så kvalm å trøtt siden før jeg fekk mensen ..å de siste dagene har jeg hatt sann spenn i tennene ..samme som forrige gang jeg var gravid ..tror dere jeg kan ha noen forhåpninger ?tenkte å teste ihjenn på lørdag ..noen som har opplevd de samme å vert gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter

Skrevet

jeg har babycomp som jeg temper med og skulle hatt ikm forrige uke. blødde i underkant av 3Tamponger på 5dager som er mindre enn jeg blør på en dag. men tempen sank ikke og babycompen bekreftet graviditet.

Skrevet

jeg har babycomp som jeg temper med og skulle hatt ikm forrige uke. blødde i underkant av 3Tamponger på 5dager som er mindre enn jeg blør på en dag. men tempen sank ikke og babycompen bekreftet graviditet.

Skrevet

Hvis testen er positiv så er du gravid. Jeg ville testet igjen om noen dager for å se om du HAR vært gravid og mistet veldig tidlig (hormoner igjen i blodet) eller om du bare har hatt en liten blødning, men allikevel vært gravid. Ville nok tro det siste siden testen er positiv nå i dag.

Det ser jo veldig lovende ut, lykke til!

Skrevet

okii..ja,håper jo de..sambo går jo berre å smile fra øre te øre da=)so fe berre håpe spiren har klort sej fast .. trur jeg tar en ny en på lørdag ,vist jeg klarer å vente så lenge :P

Skrevet

Synes dette høres veldig positivt ut jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...