*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 ..er nå ca 1-1,5 mnd gravid ))))...& lurer på når deres mage startet & vokse?...syns faktisk at jeg har en liten bul jeg ;P...kveldene er værst,da føler jeg meg skikkelig oppblåst )...ÅHHH...det er så deilig & være gravid )...Lykkelig?...YES!!
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Mest luft først da.. Første gangen fikk jeg ikke ordentlig mage før uke 20 eller noe, nå kom den mye fortere
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 hei hei! er sååå morsomt å lese om dem som tidlig i svangerskapet... jeg følte også jeg var sååå stort i uke 12 men når jeg ser på bildene så skjønner jeg hvorfor enkelte så rart på meg he he.. men det som er greien hvertfall for min del er at man kjenner sin egen kropp og da kjenner man også om buksene trykker og om magen har endret seg... så bare kos deg med den lille kulen (sier ikke at den ikke er der altså min mage kom "for fullt" slik at den ble en kul rundt uke 20 tror jeg, før det var det en blanding av litt kvapse fett og litt kul... og tro meg.. tiden frem til uke 20 hørtes ut som en evighet. men VIPS så er du der husker forresten også at jeg følte meg diger om kvelden .. myyye luft ute og gikk der ja.. ha en god reise videre :D D
virrevirrehodet Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 fikk rundt ca uke 15 tror jeg første gangen
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Jeg er ei slank jente så her merket jeg det med engang at noe var annerledes. Mest oppblåst i førsten, men i uke 13 så dukket det en kul opp. Den kommer nok til å være liten frem til rundt uke 20 vil jeg tro =)
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2007 ...hehehehe ))...må jo le litt da...det er nok mye luft der ja ;P..syns aldri jeg har prompet så mye i mitt liv )...stakkars sambo )..*LoL* ...men eeeeelsker *lillebulen* min jeg da...bare gleder meg til den blir større!! Takk for alle gode svar ...
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 *ler og humrer for meg selv her i sofakroken* luft ja... vel tror nok en del gravide opplever at dersom man ikke har prompa foran kjæresten før så gjør man det nå... ha ha... HELDIGVIS så roet den parten seg litt i takt med den voksende magen *hahaha*
ramløsa- nok en gang Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Det handler jo mest om at man merker forandringer i kroppen i starten- det gjorde jeg også veldig raskt- og drevende og barkede damer så det på meg. Var vel bare at jeg ble litt buttere og rundere, ikke at man har noen egentlig gravidmage- men hva gjør vel det? Sånn uke 15 omtrent kanskje det begynte å bli tydelig?
Impulsiw Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Litt avhengig av høyde også eller? Er 180 høy men det begynner å synes nå er 22 uker )
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 *promp* Ja, huff...magen kom ca i uke 20 sist. Men du og du så stor den ble til slutt....MEGA! Må regne med det samme denne gangen.
5 okt. 07 ღ 5 feb 10 Skrevet 3. juli 2007 #11 Skrevet 3. juli 2007 Jeg fikk synlig mage i uke 25... Venta og venta..hehe
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 4. juli 2007 ...er også laaaaang...nesten 1.80 & slank ...så det har vel noe & si det & kanskje.Har jo ei jente fra før...hun fyller faktisk 15 år i morgen )...det er rart hvor fort man glemmer & hvor usikker man blir igjen...hehehe,men morro er det da ...fikk ganske raskt mage når jeg gikk med henne...men det er jo 100 år siden...nesten )...så dette blir en etterlengtet attpåkladd etter noen år med prøving )...HERLIG!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå