Gå til innhold

sliter litt jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to gutter på 2 1/2 og 7 år, og har vært fast bestemt på å ikka ha flere barn. Er fornøyd med de jeg har, og synes det begynner å bli enklere å reise bort med de, få barnevakt osv. så til poenget, har plutselig fått lyst på en til, men er sånn av og på....:-) Noen dager får jeg helt panikk ved tanken på en til, andre dager er jeg helt klar! Det er så slitsomt.

Noen som har hattt samme tanker??

Er det vanlig å være så skiftende da?

Trodde liksom man enten ville ha eller ikke ha:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ofte sånn at de dagene barna er blide og greie å ha med å gjøre så tenker man at det hadde vært koselig med en til, mens de dagene hvor de er et helvete og man bare venter på at kvelden skal komme så man får lagt dem, da er man veldig takknemlig for at man IKKE har flere... tror flere har det som deg... :)

Skrevet

Sånn var jeg også, men det var før nr to kom. Vi hadde bestemt oss for å få ett barn, men så begynte mannen min å tvile...og etter tre år med av og på, som du beskriver det, ville jeg også ha en til......hun kom 5 år etter junior... Så hvis du ender opp med "på" som meg...ja da blir du vel trebarnsmor hi, hi:-)

Skrevet

hehe..det hørtes rimelig ut:-)

Når jeg tenker meg om så er det vel helst i de periodene ønsket er sterkest:-)

Skrevet

Har to gutter på 7 og 3 år. Hadde det akkurat likt deg og ville trekke meg midt i hele babylaginga da min mann sa : Det er vel ikke så ille om det blir en til av dette? Resultatet ligger ved siden av meg her - ei PRINSESSE så nydelig som det går ann. Bare gråt da jeg fikk henne og innså plutselig hvor høyt jeg hadde ønsket meg en datter ( hadde blitt veldig glad for en gutt og altså)

Noen dager er det helt TEXAS andre dager herlig. Slik er det vel bare. Angrer ingenting.

Skrevet

Er det ikke noen som sier at man angrer aldri på hva man har fått, men man kan angre på det man ikke har fått. Prøver å overbevise meg selv om det iallefall:-) Hvis man er helt ferdig med barn ville vel ikke denne lysten vært her selv om det bare er innimellom..hehe..

Skrevet

Jeg trodde også vi var ferdige. Var helt klar på at jeg ikke ønsket flere, men plutselig snudde det og vi har bestemt oss for å gå for nr. 3. Og nå blir jeg mer og mer desperat ettersom mnd går uten at jeg blir gravid. Men satser på at det ordner seg. Fordelen med å ombestemme seg er at jeg hadde solgt alt og må kjøpe nytt, jippi ; ) Tror det er mange som ombestemmer seg når barna har blitt litt mer selvhjulpne og man ser at man faktisk kan klare en til.

Skrevet

Tror nok ikke lysten på en til hadde vært der hvis man var helt ferdig. Innerst inne ønsker du det nok...for jeg VET at jeg er HELT ferdig...... Synes det er deilig å holde babyer osv., men du verden så deilig å tenke på at den ikke er min he, he. Så da vet man det vel sikkert....:-)

Du får nok bare ta tiden til hjelp!! :-)

Hva synes mannen din da?

Skrevet

Dette innlegget likte jeg:-))

Er det såå mye mer slitsomt med tre enn 2 da?

Skrevet

Synes at overgangen fra to til tre har vært stor. Har tatt tid for oss å venne oss til å ha tre barn plutselig. Det som er så gøy er at gutta ELSKER lillesøster overalt på jord og ikke får nok av henne. Ingen sjalusi, bare glede fra deres side. De som klarer seg best er ofte tredjemann ifølge helsesøster på helsestasjonen - de får akkurat passe av alt - Ikke for mye og ikke for lite oppmerksomhet. Må innrømme det er fryktelig stas med ei tulle og da!!

Skrevet

Hmm...da er jeg kanskje klar for en til:-)

Mannen min lar seg rive med når jeg er helt babysyk, og klar han også.

Når jeg ramser opp alt det negative og skal ikke ha, er han helt enig:-))

Det høres sikkert dumt ut, men det som holder meg mest igjen er det at jeg vet vi ikke får barnevakt til 3 barn samtidig. Bor langt unna familie, men foreldrene mine tar barna en helg i mnd fra fredag kveld til søndag morgen. Dette er eneste barnevakten vi har, og vi synes det er utrolig deilig innimellom.

Skrevet

Så bra at det går så fint.-)

Har heldigvis ikke noe stort ønske om jente, men hadde vel valgt det om jeg kunne velge. er liksom helt klar for begge deler.

Men det er nok noe med at hvis man først får det motsatte kjønn, så skjønner man at man har ønsket det:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...