venterpåbebbis Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Jeg har gått på yasmin i noen år nå, har akkuratt sluttet på de, å lurer på hvor lang tid det kan ta før jeg kan bli gravid?
MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 trodde de hadde tatt ut den av produksjon jeg. gikk nemlig på den før. vet ikke hvor lang tid det tar men tror det går ganske fort hvis det klaffer:-)
venterpåbebbis Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2007 Nei, de er å få kjøpt enda de.. Så man kan bli gravid fort etter man har sluttet på de da.. om alt klaffer:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 jeg gikk på de i 2 åe,har prøvd å bli gravid i litt over 2 år nå. men tror ikke det har noe med pillene å gjøre. man alt fra nå til aldri...ikke lett å vite.
venterpåbebbis Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2007 Nei, er vel kanskje forskjellig fra person til person å...
Meg og gutten min Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 gikk på de i 6 år, og klarte det på første forsøk:)
Habby Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Et spm til deg airam85#1pp#: Hvor lang var syklusen din da? jeg mener hvor lenge tok det før du fikk mensen..liksom! For du skjønner jeg slutta med pillene (yasmin) 3. juni (fikk mensen 1. juni)..har ikke fått mensen ennå...er litt usikker på hvor lang syklus jeg har nå..regnet med at jeg hadde 31 dager...så da hadde jeg ikm 2. juli... Noe andre med erfaring eller peiling?
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 hei hei. jeg har gått på pilla i fem år, og gikk på yasmin den siste tiden. og jeg har fått stabil syklus fra dag en:) så er sikkert litt forskjellig fra person til person hvor lang tid kroppen bruker på å komme i normal rytme igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå