Gå til innhold

sønnen vil ha bursdags fest..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han blir 3år om 1uke, men vil feire bursdagen sin. så det blir barnebursdag i morgen.. han er kjempe opptatt at han skal ha fest...begynte for en uke siden etter barnehagen at han osgå ville ha bursdag...

så jeg vil prøve å lage en litt morsom og koselig bursdag for han.. er det greit med sånn gele og sjokoladepudding tog med masse små godt rundt. og lys oppa toget...også tar vi muffins til..

eller burde jeg lage en skikkelig bursdagskake..

Hva har dere gjort??

Trenger tips...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har alltid gjort det på denne måten:

* Pøler og lompe når alle er kommet!

* pakkeåpning

* frilek og evt en organisert lek (min er faring er at de leker veldig fint hvis vi voksne ikke blander oss inn)

* sjokoladekake og gele til slutt

Har alltid servert saft da sønnen vår ikke er spesielt glad i bruk, og ingen barn har protestert på det:)

De voksne som evt har vært med har fått forsyne seg selv a pølser, og de har fått servert kaffe og kake!

Skrevet

Høres veldig godt ut det! :-) Ofte har man noe varm mat før kaken eller gele som hos dere, enten det er hot-dog, pizza, hamburgere eller noe helt annet. Fiske etter godtepose (trenger ikke være så mye snop i dem, en lekebil til hver, klistremerke ol er like kjekt) er en slager for alle barn tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...