Gå til innhold

Hvor ofte bæsjer babyen deres??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille gutt på snart 4 uker bæsjet mange ganger for dagen de første 3 ukene. Så er det bare blitt mindre og mindre. Og i dag er det ikke kommet noe. Er det grunn for bekymring eller er det helt normalt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kronisk føles det som, hehe... Han er 3 uker. Har så langt aldri (tror jeg) skiftet en ren tissebleie på ham. Kommer litt bæsj med hver gang han prumper i tillegg til de gangene han brakbæsjer ordentlig, så en 15 bæsjebleier i døgnet kanskje? Han fullammes. Skulle gjerne hatt litt færre... Men det er like normalt for en baby som ammes å bæsje 10 ganger for dagen som hver 10'ende dag så du trenger ikke å bekymre deg! :-)

Skrevet

Maja bæsjet en gang om dagen til hun var 2 mnd. Nå går det 4-5-6 dager mellom hver gang det kommer noe...

Om man fullammer er det visst like normalt med 6 bæsjebleier om dagen som en hver 14.dag :o)

Skrevet

Mente 16 og ikke 6... Eller ikke akkurat 16, men mange da, hehe...

Skrevet

Fullammer du? I så fall er det helt normalt! Min gutt bæsjet i hver eneste bleie fram til ca 4-5 uker, tror det kom litt for hver eneste promp :) Etter det har det avtatt, og nå bæsjer han 1-3 ganger om dagen. Har blitt fastere avføring også.

Like normalt med avføring hver 15. dag som annenhver time når du fullammer..

Skrevet

Frem til 2 mnd var det opptil flere ganger om dagen... Nå blir det gjerne med en gang om dagen og det er jo greit. Det er ikke noen fasit på dette.

Skrevet

hver annen-tredje dag--- og hun er 11 dager gammel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...