♥ McQueen♥ Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Min lille gutt på snart 4 uker bæsjet mange ganger for dagen de første 3 ukene. Så er det bare blitt mindre og mindre. Og i dag er det ikke kommet noe. Er det grunn for bekymring eller er det helt normalt??
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Kronisk føles det som, hehe... Han er 3 uker. Har så langt aldri (tror jeg) skiftet en ren tissebleie på ham. Kommer litt bæsj med hver gang han prumper i tillegg til de gangene han brakbæsjer ordentlig, så en 15 bæsjebleier i døgnet kanskje? Han fullammes. Skulle gjerne hatt litt færre... Men det er like normalt for en baby som ammes å bæsje 10 ganger for dagen som hver 10'ende dag så du trenger ikke å bekymre deg! :-)
Kondis som en murstein Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Maja bæsjet en gang om dagen til hun var 2 mnd. Nå går det 4-5-6 dager mellom hver gang det kommer noe... Om man fullammer er det visst like normalt med 6 bæsjebleier om dagen som en hver 14.dag )
Kondis som en murstein Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Mente 16 og ikke 6... Eller ikke akkurat 16, men mange da, hehe...
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Fullammer du? I så fall er det helt normalt! Min gutt bæsjet i hver eneste bleie fram til ca 4-5 uker, tror det kom litt for hver eneste promp Etter det har det avtatt, og nå bæsjer han 1-3 ganger om dagen. Har blitt fastere avføring også. Like normalt med avføring hver 15. dag som annenhver time når du fullammer..
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Frem til 2 mnd var det opptil flere ganger om dagen... Nå blir det gjerne med en gang om dagen og det er jo greit. Det er ikke noen fasit på dette.
VinterSol+2 Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 hver annen-tredje dag--- og hun er 11 dager gammel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå