Sibas Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Gubben reiser med bilen om morran og jeg blir stucked inne med tre barn som har sommerferie og vil bli underholdt! I tillegg har tørketrommelen streika og vi har ikke penger til ny. Jeg sier snart opp om ikke disse arbeidsvilkårene bedres snart!
bareMariann Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 HØHØ, føler med deg søster!!!! Send ungene ut i regnværet, de tåler det! (Gi dem valget mellom det eller å gjøre husarbeid!) Når ikke det virker lenger kan du kanskje stue dem foran tv'n med noen bra filmer... Hvor gamle er de?
lilja70 Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 -Bor du på Østlandet, kanskje??? Hadde en lærer på gymnaset som påsto at det var samme hvordan vær vi hadde her, bare det regnet i Oslo;-DDD
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Er det ikke masse spåkjerringer her inne da; SKal været bli bedre, gjerne i nærmeste fremtid ?????
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Det er liksom det jeg spør deg/dere om, men det er f.. ingen som gidder å svare. Kunne i det minste gidde å spå litt om det, så slipper dere å løfte på ræven.
Süsse Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 Du kan selv finne nett-aviser og finne langtidsvarsel. Jeg bryr meg ikke en döyt om hvordan vär det er i Oslo.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #11 Skrevet 3. juli 2007 Takk for opplysningen. Åjoda, du misunner oss drittværet, det har du selv sagt.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #12 Skrevet 3. juli 2007 Og jeg nyter selvfølgelig at dere Ghettoblastere fra Oslo har drittdårlig vær:-) Her er det 27 grader og sol... Alt or varmt til å sitte inne, så jeg har tatt med pcn ut... sitter i uteboblebassenget å avkjøler meg litt akkurat nå:-)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #13 Skrevet 3. juli 2007 Får en pc samme skjebne som en føner hvis den faller i vannet ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå