Gå til innhold

Faen, nå begynner jeg å bli lei regnet!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben reiser med bilen om morran og jeg blir stucked inne med tre barn som har sommerferie og vil bli underholdt! I tillegg har tørketrommelen streika og vi har ikke penger til ny. Jeg sier snart opp om ikke disse arbeidsvilkårene bedres snart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HØHØ, føler med deg søster!!!!

Send ungene ut i regnværet, de tåler det! (Gi dem valget mellom det eller å gjøre husarbeid!)

Når ikke det virker lenger kan du kanskje stue dem foran tv'n med noen bra filmer...

Hvor gamle er de?

Skrevet

-Bor du på Østlandet, kanskje???

Hadde en lærer på gymnaset som påsto at det var samme hvordan vær vi hadde her, bare det regnet i Oslo;-DDD

Skrevet

Send regnet hit noen dager!!!

Skrevet

Er det bedre vær i vente mon tro ?

Skrevet

Er det ikke masse spåkjerringer her inne da; SKal været bli bedre, gjerne i nærmeste fremtid ?????

Skrevet

Det er liksom det jeg spør deg/dere om, men det er f.. ingen som gidder å svare. Kunne i det minste gidde å spå litt om det, så slipper dere å løfte på ræven.

Skrevet

Du kan selv finne nett-aviser og finne langtidsvarsel. Jeg bryr meg ikke en döyt om hvordan vär det er i Oslo.

Skrevet

Takk for opplysningen. Åjoda, du misunner oss drittværet, det har du selv sagt.

Skrevet

Og jeg nyter selvfølgelig at dere Ghettoblastere fra Oslo har drittdårlig vær:-) Her er det 27 grader og sol... Alt or varmt til å sitte inne, så jeg har tatt med pcn ut... sitter i uteboblebassenget å avkjøler meg litt akkurat nå:-)

Skrevet

Får en pc samme skjebne som en føner hvis den faller i vannet ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...