3jenter Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Hvor finner jeg regntøy i god kvalitet. Hva anbefaler dere?
Hmmmmmm Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 reflex og HH, det har jeg til mine barn på 5år og 2 1/2år.. plus ett extra sett som jeg kjøpte på europris...
Vesle mor Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Ja reflex eller hh.. ikke noe annet holder barnet tørt hvis de er ute i skikkelig regnvær minst 1time...
Katja Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Jeg har prøvd det meste, og holder en knapp på Reflex sine sett til 299,- De er billige, solide og fine. De har også praktiske detaljer som avkneppbar hette, strikk under føttene, selebukse, og lukking over glidelåsen (slik at glidelåsen ikke går i stykker pga sand o.l)
3jenter Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2007 Hvor får man kjøpt dette reflex regntøyet da?
M by M Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Vi har Play Aristo fra G-sport til jenta mi på to år. Det kostet vel 650 kroner for jakke om bukse. Er kjempe fornøyd med det. Det er passe mykt og kan også brukes som vind-sett når det ikke regner også sitter det støpt på ungen. Også har vi Helly Hansen sydvest med fleecefor inni og viking gummitsøvler. De er mye og gode å ha på virker det som og gir godt feste på glatt underlag samtidig som hun alltid er tørr på bena og varm :-)
MamiMaribel Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Lurte på det samme, jeg. Tenkte dessuten at jeg ville ha et sett hjemme og et i barnehagen til høsten. Det var så kjedelig de gangen vi glemte regntøyet i barnehagen over helgen:-) - Så da hadde det vært greit å finne noe som er både billig og bra. Polarn sitt var forresten veldig bra, men litt dyrt, syns jeg.
Katja Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Reflex selges på rene Reflex-butikker, men det er også mange andre barnebutikker som forhandler Reflex. På www.reflex.no finner dere en butikkoversikt.
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 Jeg er fornøyd med HH og Abeko, det har jeg hatt til jenta mi. Ellers synes jeg H&M, Reflex og Kapp Ahl sine sett er helt greie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå