Lululu Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Hvordan bruker dere det, hvor langt oppe/ nede plasseres det?
~Simelisa & Marina~ Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Hei.. Det beltet som jeg har ligger du under selve magen og strekker i rundt og krysser bak på ryggen over hoftene på en måte og festes med borrelås på undersiden av magen igjen... MVH
Krysia Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Ja, rundt hoftene/nede på rompa, og så stramt at det kjennes "behagelig".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå