Vesle mor Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Har endelig funnet gammle venninna mi ifra sverige.. sende en veldig enkel melding og spurte om det var henne.. Hopper i sofaen hver gang jeg får en melding.. har ikke snakket med henne på 16år...
Prish Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Så koselig! Jeg traff ei god barndomsvenninne ev meg nå i sommer. Vi hadde ikke sett hverandre på 14-15 år... Vi var bestiser før. Var piss nervøs da vi skulle treffes. Hva skal man si liksom?! Det gikk iallefall kjempe bra. Var utrolig koselig. Vi skravla som vi gjorde før. Endte opp med at vi møttes to ganger til den uka jeg var på ferie og nå skal hun besøke meg i august! Lykke til!
Vesle mor Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2007 Jeg gikk2 og 3 klasse i sverige. Og vi var bestevenninner da. bodde vegg i vegg, men mistet dessverre kontakten fort da jeg flyttet hjem til norge.. Håper hun svarer snart... fant litt info om henne på nette at hun også hadde fått barn samme år som meg..
Prish Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Så spennende! Hun er sikkert litt "redd" for å kontakte deg også. Mange år som skal taes igjen. Man blir jo ukjente for hverandre etter så lang tid. Det blir sikert kjempe koselig når dere kommer på gli igjen ;o) Høres litt ut som min historie. Vi bodde rett over veien for hverandre, så flytta vi til Tromsø. Hadde litt kontakt i årene etter, men mistet gradvis kontakten. Plutselig flytta hun til USA. Nå var hun hjemme på sommerferie. Hold meg oppdatert om hvordan dette går!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå