måkki Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Skal kjøpe meg bæresele til mini på 3mnd. Hvilken skal jeg velge?? er så mange å velge i og ikke minst pris og kvalitet. Hva skal jeg tenke på i forhold til valg??
Forskeren Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Æsj, hadde skrevet langt svar, men kom borti delete.... For å fatte meg i korthet: Ergo bæresele, sjekk ut www.babyslynga.no Anbefales vel ikke på rygg før ca. 5 mnd, men kan bæres foran tidligere. Har brukt denne i over 2 år på eldstejenta. Selv har jeg også Mobywrap elastisk sjal til min baby, men han er bare 1 mnd ennå.
Kondis som en murstein Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Jeg bestemte meg til slutt for en Mei Tai på www.babyhawk.com Var rundt på sidene og tittet i flere uker, men måtte bestemme meg til slutt ) Har hørt MASSE bra om MT... Gleder meg til den kommer )
Bergene Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Mei tai . Vi har dotedot sin, veldig fornøyd.www.dotedot.com
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 mei tai anbefaler jeg. Bruker den selv til gutten min på snart 3 mnd. Funker kjempe bra og så komfortabel den er Jeg har flere av de babyhawk, kozy, og dotedot og synes alle de er kjempe gode. www.lotusbarn.com har babyhawk og kozy. Hvis du bestemmer deg å bestille derfra kan du få en rabattkode av meg så du får den 10% billigere. Koden er BPED571 Send meg PM hvis det er noe du lurer på
Sylteflesk Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Er veldig fornøyd med Ergo. Kjøpte først en RedCastle fordi jeg hadde hørt så mye negativt om Babybjørn, men fant aldri ut av den. Så kjøpte jeg en lommeslynge fra Peanutshell, men tror den var for liten. Fungerte i hvert fall ikke for oss. Så var jeg så heldig å få en Ergo, og den er super. Vi bruker den mer og mer, og nå veier jenta ni kilo. Mannen tør også å gå med den :-)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 jeg har babybjørn og ergo selen, de er begge av typen formsydde seler. Jeg regelrett elsker ergoselen min, utrolig behaglig og lett. Kan brukes på rygg og mage. Pappaen her liker også den. Ellers anbefaller jeg at du går inn på www.tettinntil.com og sjekker ut andre remedier =)
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Jeg har ringslynge og MT, anbefaler begge på det sterkeste, men først og fremst MT. Det er utrlig herlig å bære barnet sitt på den måten. Vesla elsker det også og i sin nye babyhawk har hun i dag sittet og holdt rundt halsen til mamma og koset:) Hun er 9,5 mnd:)
ScaryMama Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 Jeg elsker også mt. Men problemet er hvis du først bestemmer deg for en mt, så er det utrolig mange å velge i! Jeg brukte et par uker på å bestemme meg for hvilken jeg skulle ha:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå