Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, neida.

Men nå har det vært skoleferie i 2 uker, og ungen er gørr lei, kranglete og sure.

Det er, i følge dem, ingenting å finne på!

Vennene er på ferie eller SFO, og mora er tom for ideer til ting å underholde dem med. Ikke syns jeg de skal underholdes hele tiden heller....

Huff, vi skal ikke reise på ferie før siste uka i juli, tenker jeg skal bli rimelig lei av sure og kranglete unger innen den tid.

Flere som har skoleunger som er hjemme og kjeder seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en som skal begynne på skolen og som kjedet seg..

Hun er sendt på landet til farmor og farfar. Hehe.

Skrevet

Vi gjør masse sammen vi da:) har 3 gutter som alle har fri fra skole og barnehagen, samt at pappan må jobbe hele sommern:( itillegg er været dritt, så vi har funnet frem gode gamle brettspill mm og koser oss. Og hver dag mellom 17-18 får eg en time for meg selv:-)

Skrevet

Trubble

Da har vi jenter som er like gamle.

Minstejenta mi begynner også på skolen til høsten, og har allerede sluttet i barnehagen.

Hun er klar som et egg til å begynne på skolen :) Gleder jenta di seg til å begynne?

Mine reiser forhåpentligvis til farmor og farfar neste uke, da er de hjemme fra sin ferie, og har sikkert kjempelyst til å passe barnebarn =)

Skrevet

Katja:

Ja, hun gleder seg veldig. Hun har vært eldst i barnehagen lenge nå, og har kjedet seg der også. Hun er født i januar i tillegg, så hun er jo veldig stor nå.:)

Skrevet

Min er født tidlig i mars, så hun er også stor.

Jeg husker jeg var så i mot 6-årsreformen da den kom, og syntes 6-åringene var alt for små til å begynne på skolen. Jeg syntes de hadde det best i barnehagen.

Hehe, nå er tuppa mi så skoleklar at jeg tror ikke jeg hadde fått henne i barnehagen om jeg hadde truet henne en gang ;)

Jaja....man skal svelge mange kameler i løpet av et liv, hehe

Skrevet

Hvor bor du da?

Kan være litt turist i egen by,

dra på badestanda, eller svømmehaller om været er dårlig.

Sykkeltur med nistepakke, skogstur med engagsgrill.

Hobbyverksted (f.eks juleverksted..er jo juuuuuli (veit den er skikkelig skikelig dårlig!))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...