Holly❄️ Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Spaghetti og kjøttdeig.... men hva mer?? Noen som har en enkel og god oppskrift?? Gidder ikke og kjøpe de ferdig-greierne for de smaker liksom så lite...
trompetisten Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Brun kjøttdeig og en løk i panna. Rør godt inn 1 ss hvetemel Ha over 2-3 ss tomatpurre 2 dl vann salt, pepper, hvitløk, oregano eller annen krydder du liker La det hele småkoke i 10 min.
fru tekopp Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Dyns Dolmio-glassene er helt perfekte, jeg! Det med ekstra grønnsaker. Nam-nam!
Simbaline Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Smelt smør og rør inn hvetemel til det blir en slik jamning man lager kvitsaus av, ha i tomatpure(så mye du synes selv) spe med melk. Krydre med urter, salt og pepper. Ha oppi alt av grønsaker du liker. Jeg bruker mais, babymais, paprika løk, sukkererter, gulrøtter... Veldig godt!! )
hårsår Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Kommer litt an på hvor mange dere er, men dette pleier jeg å lage: 2 bokser med grovhakkede tomater 1 stort glass med tomatpurè 1 stor løk hvitløk sukker salt pepper chili timian oregano ofte tilsetter jeg også litt ost, eller bare river ost på toppen av tallerkenen til slutt sammen med dryss av oregano.
Holly❄️ Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2007 Takk, hvilken skal jeg velge?? hehehe.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå