♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Nå har jeg hatt skikkelig mageknip i heele natt og i dag..............vil liksom ikke slippe taket helt! Er også til tider innmari kvalm...............!!!!!! Flere som har det slik??? Er i uke 37 forresten.
Lykkeliten og jeg Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Jepp. Har vært mye plaget med mageknip og kvalme de siste dagene. Vært vanskelig å sove pga det...
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2007 Det er vel noe som følger med når en har kommet så langt kanskje.............ubehagelig er det i hvertfall!! Gleeeeeeeeeeeder meg til dette er overstått og babyen er ute!!!!!!!!!!!!!!!
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 jepp.. sikkelig plaget med mageknip, luft i magen, og kvalme.. holder meg våken om natten og greier. håper det går over snart egentlig... er 34+0 i dag...
spurvemamma Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Har det sånn jeg også. 24 dager igjen og har startet nedtelling. P.s kan det være tegn på at noe nærmer seg?
mamma i juli Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Ja.. og diare... sorry detaljene. Ikke noe godt. Husker det var sånn dagen før vannet gikk på natta sist gang også, men nå har jeg hatt det slik over en uke uten at det har skjedd noe så for meg er det i hvert fall ikke tegn på snarlig fødsel.
ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 hei. mageknip har jeg ikke slete med, men kvalme har jeg hvert plaga med de siste dagene.. ser vi har termin samme dag =O)
fellesferiebarn & novemberbarn Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Jepp, jeg har hatt det sånn et par uker nå, fryktelige mageknip og spesielt om natta.. Slitsomt..
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 hatt det slik jeg og er i uke 35...var hos jordmor på kontroll i dag å hun sa at fikk jeg de samme sterke smertene og ømmheten som jeg har hatt må jeg ringe sykehuset slik at di kan utelukke ting...feks at morkaken er løsnet er nemlig ikke alltid vi blør da.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå