Gå til innhold

YES!! Han løfter hodet! LENGE!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini har HATA å ligge på magen helt siden han ble født. Er jo 4 mnd nå, så tenkte vi MÅTTE få han til å ligge mer på magen. Mye pga begynnende flatt bakhode og fordi han må bli sterkere i nakken.

Så jeg la han på magen til hvert bleieskift, bare noen få minutter om gangen.. Gjort dette i 2 uker nå...

 

Gjett hvem som ligger under babygymmen, på MAGEN og leker med lekene sine da? Ligget sånn i ett kvarter nå! Løfter tilogmed brystkassa!

Gjett om jeg er stolt da.. Litt stolt over meg selv og da..=P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra :o)

Flink gutt og flinke foreldre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...