Gjest Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Mini har HATA å ligge på magen helt siden han ble født. Er jo 4 mnd nå, så tenkte vi MÅTTE få han til å ligge mer på magen. Mye pga begynnende flatt bakhode og fordi han må bli sterkere i nakken. Så jeg la han på magen til hvert bleieskift, bare noen få minutter om gangen.. Gjort dette i 2 uker nå... Gjett hvem som ligger under babygymmen, på MAGEN og leker med lekene sine da? Ligget sånn i ett kvarter nå! Løfter tilogmed brystkassa! Gjett om jeg er stolt da.. Litt stolt over meg selv og da..=P
Kondis som en murstein Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Så bra ) Flink gutt og flinke foreldre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå