SnupsaTupsa Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 veldig enkelt mens man har to små, aktive barn hjemme, når jeg plutselig bruker mesteparten av dagen på å løpe rundt med bøtter og spann og tørkefiller fordi det ikke lenger drypper vann her inne, men faktisk RENNER!!! halve stua, et sted på kjøkkenet og dette er 1. etg... vil ikke engang se oppe tror jeg... *sukk*
dama Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 uffda! dårlig tak? her rant det inn oppe på rommet til sønnen i vinter og vår... har heldigvis fått lagt nytt tak nå, så vi er trygge i dette regnværet... blir mye skader på huset detta...
ZamZam Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 ehhhh bvil foreslå at du slår enda en teltduk over telte og slutte å tulle siden du helt klart er på en eller annen festival... neida.. Håper du får fikset taket i dag, eller bare så fort som mulig! Hater å ha vannlekasjer hist og her.. ( ps: sender friskt mot)
Dollywood Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 blir nesten som i vi på saltkråkan!:-) foreslår takreparasjon
SnupsaTupsa Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2007 he,he,he jepp, fikk huset billig fordi taket var så dårlig at ingen andre turte kjøpe det he,he Gubben er tømrer og blikkenslager, og har snart jobbet 10 år med tak da! Men vi har ikke behøvd å gjøre noe sånn med det første... så da går tida ;P Nå har vi endelig begynt, dvs at taket er revet, åg det står kun igjen takbjelker og da presenning... Da må det selvfølgelig komme tiårets regn og flomvarsel... det sier seg jo selv!!! Og ja, på torsdag skal vi ha barnebursdag her, og på søndag familieselskap... Synes jeg ser barna får leke seg med vannbøtter INNE! dette ligger an til suksess ;P er ikke noe annet sted å sitte enn her i sofahjørnet uten at man blir våt...!
Torpekjærringa Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Barnebursdagen kan vi vell flyttte til lekeland?? Det var jo en god ide - så slipper du å styre med noe !
hostogharkheledagenlang Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 det striregner ikke her da, men jeg har snart sølebadebasseng i kjelleren om dere vil leke der. ja vi skulle ha drenert i ferien, men det regner jo hele tiden..
SnupsaTupsa Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. juli 2007 har kjelleren full selv takk ;OP Kanskje ha bade-barnebursdag der?!?!?! he,he,he Er krypkjeller på fjellgrunn så det er ikke så farlig gudskjelov! uff, håper dere får ordnet drenering da! Skummelt og kjedelig, ja
SnupsaTupsa Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. juli 2007 uff... kan ikke det vel?! vi ser det an og krysser alt som krysses kan for bedre vær før torsdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå