sjettejuli Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 går ALDRI bra, skjønte det idag. Plutselig skulle jeg lukeparkere+ryggeparkere, og læreren min har ladri presentert dette for meg før...Får øve i ettermiddag. Noen tips til i morra? Bor i tønsberg.
Nurse80 Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Tviler på at du må lukeparkere. Jeg fikk bare beskjed om at nå skulle jeg parkere så snart jeg kunne, og jeg valgte det å parkere på en måte som jeg var trygg på. Men for all del, en fin ting å kunne, altså lukeparkere. Det går helt sikkert fint. Men dersom regnet fortsetter, så pass opp for vannplaning og husk å ha vinduviskerene på et intervall som gjør at du ser godt hele tiden. Lykke til! Jeg var selv kjempe nervøs og kjørte opp på snø og plussgrader, glatt! Men det gikk fint:-)
Torpekjærringa Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Det går såååå bra så ) lykke til ;o))))) XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå