Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 folk sier sparkene kjennes ut som leamus i begynnelsen, men hva i huleste er leamus?? hehe
Fabelaktiv Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 sånn når det dirrer i øyekroken eller andre steder.. har du aldri hatt det?
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2007 jo det har jeg fått... hehe trodde leamus hadde noe med at det dirret i... ja... hehe
lengter daler ned i skjul... Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 det er når en muskel "hopper" litt sånn fort, litt ekkelt og slitsom. kan ha det hvor som helst på kroppen, men ofte i øyet...
Fabelaktiv Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 kan sikkert ha det i musa også - men det er jo kanskje litt godt det da.. hehe
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Aha.. Men da har jeg jo kjent det da jo.. :) Er akkurat sånn smådrikking dirring inni magen jeg har kjent.. Spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå