Gjest Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Må sende inn papirene her. Hadde egentlig tenkt til å velge 44 uker og så ulønnet pemisjon i ti uker. Men er litt usikker på om jeg greier å spare.
adelia*termin 18/10* Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Jeg valgte maks jeg, og glad er jeg for det... er man konsekvent å legge vekk penger er det jo greit å gjøre det på andre måter:)
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Jada, men rent øknomisk så lønner det seg for meg å ta 44 uker og spare opp penger og forlenge permisjonen. Men tror jeg velger maks jeg også
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Ingen ;-) Min mann overtar hele min permisjon, både sist gang og denne gangen. Første gangen var vi begge studenter og delte litt på det.
Kamomille Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Men Alva, dere må jo uansett velge dekningsgrad:) Vi har valgt 100% i 44 uker begge gangene - uansett hvem av oss som har tatt permisjonen! Det er økonomisk det mest lønnsomme fordi da får far utebtalt full fedrekvote. med 80% får han også kun utbetalt 80% i 6 uker. MIn mann skal også overta all permisjonen denne gangen (etter mine 6 uker). Går du tilbake til jobb ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå