Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille prins på snart 4 uker har vondt i magen. Han krøker seg sammen og skriker når verken er der.Ser nesten ut som han har rier. Får kun mm. Noen tips til å hjelpe han??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukkervann! Er magisk nesten hvor effektivt dette er. Kok opp og kjøl ned en dl vann, bland i 1 ss sukker og gi noen ts (evt fra en sånn ml sprøyte man får på apoteket), alt fra 3-10 ml. Virkningen kommer i løpet av noen sekunder.

Skrevet

press bena mot magen... :) det funker som regel alltid hr, hvertfall på luft :) kan og hende det kommer avføring, men det er jo bare positivt, hvis det er det han har hatt trøbbel med å presse ut.. får bare mm her og

Skrevet

Hvor lenge skal man presse beina mot magen? Gjøre det flere ganger eller holde i samme posisjon?

Skrevet

Når jeg gjør dette så presser jeg litt hardt (men ikke veldig da) ned i et par sekunder og slipper, så stryker jeg bestemt over magen fra venstre mot høyre et par ganger (er vist bra å ta det den retningen), så trykker jeg knærene mot magen igjen i et par sekunder, slipper, stryker igjen osv. Kommer veldig ofte ut luft og kanskje bæsj da ja, men kniper det skikkelig og han hyler kan jeg ikke gjøre det, han må være noenlunde rolig og avslappet først og der kommer sukkervannet inn. Vi har gitt 2 ganger nå til småen på 3 uker og begge gangene gikk det noen sekunder og så sa det "brak" og bleien var full og han slappet av :-)

Skrevet

Takk for tips, men kommer ikke noe brak her:) Men han likte sukkervann...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...