Flate pupper Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Jeg finner det negativt og ikker verdig å skrive i en minnebok fra en skole. Betyr det ikke at vedkommende rett og slett er litt dum, egentlig, eller tar jeg feil?
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Det heter jo "Smil til verden og verden smiler til deg"! Og da er det positivt! Er du blid og hyggelig, så er andre blide og hyggelig igjen. Men på den måten du skriver her, så leser jeg det negativt - omtrent som du. Står det i en minnebok fra en skole, så synes jeg ikke det er no' hyggelig skrevet.
Expat Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Smile to the world and the world laughs back, cry and you cry alone, as the sad old world must borrow its mirth (=laane sine gleder), but has trouble enough of its own... Er opphavet... Og en av mine favoritter!
Flate pupper Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2007 Hm... Tror ikke jeg kan la meg bli ansvarlig for at dette kommer på trykk... Han som har skrevet det ser antakeligvis litt ned på vedkommende. Han fikk i oppgave å skrive noen ord om makkeren sin, og dette er hva som kom, ingenting annet. Tror jeg må skrive det om (i hemmelighet...).
manonym Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Det tror jeg at jeg ville gjort også ja! Tar ikke det som positivt det du skreiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå