Vanilje! Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Spist så mye jordbær i det siste og sikkert ikke alltid fått vasket dem like godt... og siden helgen har magen vært uggen, og i dag ble jeg skikkelig dårlig.. blir litt redd for toxoplasmose eller no...?
Fabelaktiv Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 med vanilje eller? sorry... håper ikke det da. Kan du høre med legen din kanskje? Har du lest om symptomer osv? kan lite om slikt jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå