Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 er irritert på leieboeren vår! Leide ut i slutten av april, med beskjed om at det ikke blir festing her med mindre det er avtalt i god tid, for vi har barn, og trenger en rolig person under oss. vi krevde også 1 mnds depositum. i mai kjøpte han seg ny mobiltelefon, ingen depositum Nå har han akkurat kjøpt seg nytt stort annlegg, og ingen depositum... Han spiller høyt på dette annlegget i tide og utide, men aldri lenge nok til at vi får tatt en alvorsprat med han. Kjører full fres i 30 sek. så av igjen. Det RISTER i golvene våre, er helt jævelig, og det er ikke kjekt når du har en liten en som vil sove. Nå skal vi ned å prate med han og forlange depositummet, ellers blir det advarsel... dette her gidder jeg ikke. OG han må roe ned den musikken *knurr*
Fabelaktiv Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Lykke til... man må ikke la folk flytte inn før dep er betalt - men det vet dere vel håper han skjerper seg da..
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2007 det var en bekjent.. eller, altså, sønnen til naboen. Så jeg trodde det kom til å gå greit. men ellers, ja alltid dep. før innflytting.
Fabelaktiv Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 da er det å true med rapporter til mor og far da kanskje uansett - lykke til
4barns mor Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Vet akkurat hvordan du har det. Sleit med de som bodde her sist. Heldivis tok vi depositum + første husleien før de flyttet inn. Det var høy musikkspilling til alle døgnets tider og ingen respekt for at vi har barn. Heldigvis sa de opp leiekontrakten selv etter at jeg hadde sagt at sånn kunne vi ikke ha det. Jeg har jobba litt med hun som leide her, og trodde ikke det skulle bli noe problem, siden hun kjente meg, men den gang ei. Heretter skal vi ha referanser når vi skal leie ut. Han som bor her nå er stille og rolig, en voksen mann i 40-50 årene, han jobber på sjøen og er borte store deler av året. Så et tips: Neste gang du skal leie ut, be om depositum + første husleien før de får nøklene, og skriv kontrakt. Det vanligste er 3 mnd depositum. Og be om referanse fra der de har bodd tidligere. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå