Gå til innhold

Noen junidamer som fremdeles ikke har fått baby?? Oppmuntre hverandre!!!


filijokus *fødeklar*

Anbefalte innlegg

Jeg har fremdeles ingen særskilte tegn på at junibabyen min vil komme. Er 5 dager over termindato nå og begynner og bli enda litt mer utålmodig.

Noen flere?

Hva skal vi gjøre for å få ut disse barna våre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke jeg heller og det er 4dagen min over idag!!!uff er så lei og i tillegg er jeg blitt skikkelig forskjøla:(skal til jm idag så blir spennende å se om det er skjedd noe har gått med 1-1 og en halv cm åpning i to uker,men hodet er fremdeles ikke festet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også skikkelig forkjøla. Synes det er litt dårlig gjort oppi det hele.

Jordmor sjekket ikke noe på meg når jeg var hos henne sist, men det var 3 dager før termin.

Neste gang skal jeg til legen siden jordmor var fullbooket denne uken...

Sjekker legen åpning også tror du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff nei det passer dårlig for oss å vere syk nå:(får håpe det går over før vi er oppi det!:)var hos jm nå,hodet hadde festet seg men fremdeles umodent og åpningen var den samme,men det hadde ikke noe betydning det kunne skje fort:)hun tøyde meg litt også,fytti det var ikke no godt...får håpe det satte igang noe:)ja legen kan nok også gjøre det..jeg vet ikke sikkert men det er jo baretil å si at du lurer på det siden du er på overtid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nææ..så rart er blitt skikkelig forkjøla jeg også. Utrolig irriterende håper vi blir bedre før fødsel!! Er 6 dager over termin nå.Skal til jordmor imorgen. Hun har vært på ferie. Så håper hun sjekker åpning imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff...ikke noe kjekt dette her...får håpe vi alle kommer oss,god bedring vertall jenter!:)Og lykke til hos jm imorgen..boozt83:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har heller ikke fått, 6 dager over nå, hadde termin 28 juni. NÅ merker jeg hva det har betydd at vi har valgt å ikke vite kjønnet for nå er spenningen virkelig stigende og den overskygger det meste, inkl. redsel for fødsel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 13 dager over, begynner å bli litt over middels utålmodig..krysser fingrene for at det skjer noe nårsomhelst! Lykke til dere andre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 9 dager i dag... og fortsatt ikke noe tegn.... Var hos jordmor forrige uke og ble tøyet. Alt var bra og 2 cm åpning....slimproppen gikk dagen etter, men ikke noe mer som har skjedd nå.... I går prøvde vi alt som prøves kan av gode råd... men denne beibisen skal vist ikke ut til mamman og pappan sin....håper ikke det drøyer i det vide og brede før jeg blir satt igang, skal til jordmor på torsdag, så vi får se da....

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dager over i dag, and keep going. Var hos Jm i dag, ble ikke sjekke nedentil, men bebisen er sunket enda lengre ned i bekkenet, så jm tror at fødselen vil gå fort når den først kommer i gang. Føler meg uggen i kroppen om dagen jeg og, kjennes som jeg brygger på en influensa. Vil ikke ha det nå. jm bestilte også overtidskontroll time til meg på sykhuset, så dit skal jeg neste mandag. jm trodde nok jeg kom til å måtte møte der, i og med at jeg gikk 13 dager over med førstemann. Er visst sånn at noen av oss er så heldige å bære barna våres lengre enn andre. Jippy for det...not!

 

Men men uansett ikke lenge igjen til de små nurkene er i våres hender. Vi får prøve å tenke på det :o) Hold humøret oppe jenter, og vit at det er flere som går å venter og venter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...