Silker Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Leste for en stund siden her inne at Mary kay produkter kunne bestilles billig på en eller annen nettside. Noen som kan hjelpe meg med adressen? Og som kanskje har noen priseksempler/erfaring med bestilling derifra?
Devil in disguise Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Jeg er akkuratt invitert i party ikveld med Mary Kay produkter- og jeg hadde aldri hørt om det. Vet ikke om jeg får noe annet enn levrandørene i Norge der da- så kansje ikke noe hjelp for deg det?
urigeller Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 http://www.touchofpinkcosmetics.com/servlet/StoreFront?gclid=CJavp6ini40CFR8-EAodKl8LkQ Har ikke handlet derfra selv, men moren min har gjort det og hun var veldig fornøyd.
Silker Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2007 Jeg også har vært på party, kjøpte masse deilige produkter Men syns det var ganske dyrt, så hadde vært supert å få det litt billigere! Har blitt helt avhengig av noen av produktene, og begynner å bli tomt... Kos deg ikveld da
mammaTiL4gutter Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Finnes ikke fornøyd med produktene jeg... Har prøvd en hudpleie-serie..... Personlig syns jeg de ble liggende liksom utenpå huden min... Men det var no meg,veit av flere som bruker produktene og er kjempefornøyd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå