Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Var på en hennes butikk igår men det største jeg fant da var C.. Var D bare utsolgt der kanskje? Eller er det noen andre butikker som har det? )
Monajenten Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 Det spørs hvilken størrelse du har rundt. Men Lindex har ihvertfall D-cup.
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2007 Bruker 70 eller 75 rundt... For ta en titt på disse butikkene da:o) Men er de fine der liksom? Ikke sånne "bestemor-aktige"? Hehe
Monajenten Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Du får garantert ikke bh'er i 70 og 75D på H&M. Lindex har masse fint undertøy, og absolutt ikke bestemoraktige. Men hvis du vil ha god kvalitet, anbefaler jeg deg heller å gå på en undertøysforretning. Man betaler for det man får, ihvertfall når det gjelder undertøy. Selv bruker jeg 65F (måtte faktisk kjøpe en i 65G i går....) og kan ikke kjøpe undertøy andre steder enn på spesialforretninger. Til gjengjeld er jeg alltid fornøyd.
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2007 Okei, da får jeg glemme H&M... Er sikkert sant i det du sier... Undertøy er jo noe man har en stund også.. Får se litt på Lindex, og diverse undertøy-forretninger jeg da:o) Takk for svar:o)
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Da fordelene mine var vestentlige mye større før handlet jeg ikke på HM- da trengte de mer støtte og synes ikke HM kan skryte allverdens av det nei. Hadde nok satset på litt mer kvalitet da- men Lindex har mye bra med brede stropper både itl nakke og rygg og ikke så ille i pris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå