Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 chanel og har ett par. Men sikler SÅ på et par Dior nå, så spørs nok om det ikke blir ett par til iløpet av sommeren.
vitrehei Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2007 hvilken dior er fine ? jeg har surfet litt på nett, men finner liksom ikke helt DET paret jeg ser for meg.... har lyst på nye jeg også
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Lite med merkesolbriller her ja.. Roter de bare bort. Har sikkert 10-15 par fra HM
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Jeg så de i Riga- har ikke leitet etter de her. Har du en fin side med dior briller kanskje?
vitrehei Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2007 jeg har handlet fra www.framesdirect.com før. det er vel amerikanks. Måtte betale moms da, men det ble vel ca 150 kr ekstra. var helt okei rask levering. og litt billigere en i norge
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Aner ikke, vet ikke om de har et merke engang, er sånne billige som jeg ikke husker hvor er kjøpt en gang. Har bare det ene paret. Hater solbriller, synes de er ekle å ha på og at det ser stygt ut, men må ha et par til bilkjøring.
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Fant de! På Dior.com gikk jeg inn på sida til UK- da var brillene. Side 3 på solbriller- nederst til høyre. Dior Spuns. Ser mye bedre ut i virkeligheten og så passet de SÅ godt til ansiktsformen min....hmmm ;0)
Nickey Mouse Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 Har to par Miu Miu briller. Lekre og klassiske, og ikke for brede for mitt smale ansikt:)
Arb.ledig husmor Skrevet 3. juli 2007 #11 Skrevet 3. juli 2007 Har ingen solbriller... For det ser så klossete ut med solbriller utenpå brillene... Men vurderer å kjøpe briller med farga glass, og da blir det nok ray ban...
Kakeåndsen Skrevet 3. juli 2007 #12 Skrevet 3. juli 2007 et par Dior og et par Versace (som jeg ikke aner hvor er....) Pluss en haug med billige solbriller.
snowstorm73 Skrevet 3. juli 2007 #13 Skrevet 3. juli 2007 RayBan. Har kun den ene, har hatt den sikkert i 6-7 år. Like fin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå