Gjest Skrevet 3. juli 2007 #1 Skrevet 3. juli 2007 Jeg har nå vært plaget i litt over en måned med vondt fra korsryggen og ned i venstre fot. Skikkelige smerter når jeg sitter en stund i ro, når jeg har sovet, når jeg står og går mye (som på jobb f.eks). Fikk tips av ei god dame inne her om at det kunne være ei isjias-nerve som er i klem. Og det var helt riktig. Skal begynne å gå til dyr fysioterapaut for å få det litt bedre... hehe... Noen plager hører vel med graviditeten ;-p Men AU AU AU - det gjør så innmari vondt idag. Klarer ikke sitte, og ikkje stå for lenge, så vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Og jeg er bare 13 uker på vei, kommer dette til å vare resten av svangerskapet da, hvis det ikke blir løst opp hos fysio???
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Jeg leste noe på nettet at disse spotec sandalene kunne hjelpe litt mot bekkenløsning, om det er det du har. Så jeg har bestill meg sånne nå, ikke fordi de kan hjelpe mot BL, men fordi jeg alltid har ønsket meg sånne, men det er jo et stort pluss om de hjelper mot BL også da.
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 hadde akkurat det samme som deg.presis..Det rare er at det å hva venstre fot..fysioterapauten fant ut at det hva isjiias nerve som er i klem.Men nu er det fiksa=)
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Å så flott =) Kan du fortelle litt mer om hva dere gjorde hos fysio, osv? =)
Lykkeliten og jeg Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Spotec'ene er veldig gode å gå i. Har et par selv =)
Erisa* Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Fysio kan være kjempebra! Jeg har veldig god erfaring selv, fra både rygg og nakke:) Du er jo student, og studentsamskipnaden i Bergen har refusjonsordning for fysioterapi hvis man har henvisning fra lege. Kan jo hende det er det i Volda også? I alle fall lurt å sjekke opp! Men fysio er veldig bra altså! Håper det hjelper deg! Klem klem
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 Åja, har de? SÅ bra... har sikkert i Volda da også... Tusen hjertelig takk for godt tips =) =) =) Men jeg skal antageligvis ikke til Volda med det første. Er 4.5 time unna her hjemme, og skolen begynner ikke før 22.august... så tror vi må ta det her hjemme =) Klemmepå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå